mspsaraa

Alla inlägg under september 2011

Av Sara443 - 29 september 2011 20:32




                          










                             

Av Sara443 - 29 september 2011 20:18

Jag logga in liksom så fick jag 


 



Jag loggade bara in helt vanligt

Gud vad jag blev glad! =D

Jaja måste gå!







   

                              

Av Sara443 - 28 september 2011 20:35

 


2 st sätt den släppte den ungefär halv 9 komigen se den.

Skulle hoppa av glädje om ni såg den!  

Japp men måste gå!






                             

Av Sara443 - 28 september 2011 19:35

Hecce du har loggat in... ♥

En liten bild han loggade in idag:






Han logga in idag  

Gud vad jag längtat hoppas du loggar in mer om du kan!

Skulle bli so happy! Jaja måste gå!







                             

Av Sara443 - 27 september 2011 20:53

Kollar på idol det slutar alldeles strax

det är kvalveckan:








Yeah, japp, älskar idol!
Hehe, jaja måste gå nu!

Det är kvalvecka det innebär att det går varje dag i hela veckan

varje dag från klockan 8-9 :D


Japp måste gå nu!










                              

Av Sara443 - 27 september 2011 20:32

Har varit hos Lina443, nu logga jag in på MSP

efter 3 stycken långa läxor vi har föreläsning imorn i NO

Och i matte fick jag en läxa och sen engelska GUD o.-

Nu när jag loggade in på MSP blev jag heller inte på så himla bra humör   

Så jag har lust att blogga litegrann

Men det blev en skit bra shopping dag!


Jag köpte en tröja på VILA alltså detta märket



               



Känner ni igen?

Ja, alltså köpte den tröjan:



 


Alltså konstig bild då men orkade inte zomma in ;D

OK ni får en bild... :D




 


Okej men kolla riktigt noga så ser ni nog!

Ja, men vad glada att ni fick bilder på tröjor IRL av någon anleding  










                               

Av Sara443 - 26 september 2011 20:32





Japp, imorgon stan med Lina443!
Ska bli skitkul, Hehehe :D

Ska testa på french hot dog av någon anledning >o<


                                



Du vet en såndär korv :D

Jaja hajdå! :D



                                 

Av Sara443 - 26 september 2011 20:21

Har längtat så HIMLA mycket till det här...

Det är nämligen svenska hollywoodfruar..




Ja måste gå now see yaah!





                               


Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards