mspsaraa

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara443 - 29 mars 2011 20:15

Heey!

Nu tänkte jag tipsa hur man gör en blogg bra, så man får många läsare!!

Så det var några som undrade, så jag tänkte skriva hur man gör det!


• Skriv många inlägg så din bloggläsare blir så intresserad att han/hon tittar var I0 minut! :D

• Ta coola bilder, och gör inlägg som är t.ex Roliga och spännande .

Eller skriva om någonting häftigt som hänt dig, Eller skriv vad som helst!

• Och du kanske kommer på saker när du skriver, skriv till det!

Så blir det nog ett bra inlägg tror jah!

• Och när du skrivit klart på inlägget kan du ju kolla om det blivit något felstavat! (;


P.S (Gör detta på ditt sett, Detta är bara ett Tillexempel)


Okej, jag erkänner för en del är inte detta inlägg att läsa om man inte har någon blogg! :D

- Så jag ska helt klart hålla tyst!

- Verkligen tyst så tyst att det inte hörs nåt...


                                                                

Haha, min hjärna är lite galen... För galen (>.<" )

- NU PRATA JAH IGEN!

Okej, har inte så mycket att säga!

- Jo en grej, om ni har något tips om hur DU gör när du bloggar så skriv gärna det i kommentaren!

- Och sen  

           




                                            Det allra...

          

      VIKTIGASTE AV ALLT... :O

        

               

                KOLLA NOGA...







            





    P.S Anmäl dig genom att skriva upp din blogg, och att du vill vara veckans blogg i en kommentar!



Så den kommer få en bild på sin blogg, och 3 autografer av mig!

Så missa INTE det! (;

Sen när man skrivit in din blogg, kommer det vara en röstning sen!

- Och den som får flest röster vinner "Veckans blogg då! :)

Anmäl dig ända tills Lördag



Haajdå! = Hejdå.. (På mitt språk) :D






//Sara


Av Sara443 - 28 mars 2011 18:25

                                               


- Hon undrade om jag kunde göra en look till henne, hon är väldigt snäll så jag gjorde det!

Här kommer en lite bild på looken jag skapade:


- Vad tycker ni, ni kan ju kika in hennes blogg vet jah! <3

På:

http://www.siasblogg.blogg.se/


Och en ny grej också. Har ni sett nya "Designen"?

Det är tyvärr ingen header!

- Men en låtsas header kanske?  

För jag har lite svårt med photoshop så är det nån snäll som vet hur man gör så kommentera bara! <3

Men iaf det är en design kan man säga! ;D

Aja såhär ser den ut:

   

 - Är den inte fin? ^^

Aja, men det var allt för detta inlägg! :D

Vi ses! <3





Av Sara443 - 27 mars 2011 14:05

Här kommer svaren på FRÅGESTUNDEN!

Det var ganska många frågor som strömmade in! Men här kommer svaren på det!



Sia91

Lördag 26 mars 17:31

Heej Sara nu har jag en blogg! Tack för dina tips! Jag undrar om vi kan bli vänner på MSP? Jag tycker din blogg äger! Ska tipsa den till mina MSP kompisar! Kramizar


http://siasblogg.blogg.se


Sara443

Söndag 27 mars 13:50

Heej!
Tack för att du läser min blogg!
Och självklart kan vi bli vänner, det är bara att fråga!


//Sara

 ---------------------------------------------------------------------------------

Sia91

Lördag 26 mars 16:26

Heej! kan du göra en look av mig och skriva om min blogg i ett inlägg så jag får fler läsare?? Kolla gärna min blogg! http://siasblogg.blogg.se


http://siasblogg.blogg.se


Sara443

Lördag 26 mars 16:36

Visst! (:
- Ska redan kika din blogg snart! x))


//Sara

-------------------------------------------------------------------------------




Sia91

Lördag 26 mars 14:03

Heej Sara! Jag undrar hur du skulle göra om du skulle hålla en blogg hemlig för föräldrarna? Kram


http://ingen


Sara443

Lördag 26 mars 16:35

Hej Sia91!


- Om du vill hålla din blogg hemlig för föreldrarna, så har jag lite tips på hur man kan göra!


1. Ha en annan flik, när din mamma eller pappa kommer kan du bara byta till den fliken
2. Om du vill ljuga så kan du säga att du tittar på en annan blogg!
P.S Bara om du vill ljuga då! (;
3. Gå in på bloggen när din pappa och mamma inte är hemma!


Så det var några tips i alla fall!


//Sara


-----------------------------------------------------------------------------

Sofia13 din bästis! ;D

Lördag 26 mars 09:14

Hur får man en som blid som du har där?


// Sofia

 ---------------------------------------------------------------


Sara443

Lördag 26 mars 09:33

Du menar start-bilden?
- Jag brukar göra den start-bilden på mac.
Ni som har mac - kolla extra noga just nu!
Gå in på förstoringsglaset längst upp till höger (Inte google)
- Sen tryck på den och då står det "spotlight" Sök på "screen"
Och titta om du ser något som "screenshot" tryck där. Sen när du har gjort det dyker det kanske upp en bild tryck på X = kryss!
Sen när du har gjort det är skärmen låst - (Du är fortfarande på det pogrammet)
P.S Den är inte låst utan du är fortfarande inne där!
Sen trycker du på "arkiv" Längst upp på skärmen och sen "ta skärmbild". Sen väljer du "Från hela skärmen då räknar den ner då kan du trycka på skärmen igen och gå till den grejen där du ska ta kort!


 -------------------------------------------------------------------------


Einnie

Onsdag 23 mars 19:43

Hej ;) Jag heter einnie vi är vänner på msp ...
Jag undrar om du kan göra en look till mig & sen lägg ut den i din blogg..?
snälla =)mvh / einnie


http://???


Sara443

Onsdag 23 mars 19:55

Visst! =) x



--------------------------------------------------------------------------

LadyGaga : Din kompis ;)

Onsdag 23 mars 19:28

Varför är du så snyygg på MSP? Och varför äger din blogg så mkt?


http://heccegagamsp.bloggplatsen.se


Sara443

Onsdag 23 mars 19:34

Hehe, ^.^
Tack, men din blogg äger också!!
FÖRESTEN! xD
- Alla som kollar gå in på bloggen http://heccegagamsp.bloggplatsen.se
- Deras blogg äger! x))

----------------------------------------------------------------------------------- 

  


fjortii

Tisdag 22 mars 20:24

Okej, här kmr mina frågor till dej!
1. Heter du Sara IRL?
2. När började du på msp?
3. Exakt hur långt har du kvar tills du levlar?
4. Godis VS Glass?


http://mspfjorti.blogg.se


Sara443

Tisdag 22 mars 20:34

Okejj här kommer svaren på frågorna!


1. Nej jag heter inte Sara IRL jag heter Ellen ^.^
2. 08/11/2010 11:55 - 8 november 2010 5 minuter i 12!
3. Ungefär 48.000 fame kvar till level 10! xD
4. Godis VS glass... Hm... Tar nog GODIS! xD


Så det var svaret på frågorna ^^


//Sara



-----------------------------------------------------------------------------------------

GLAM_FIFFI

Tisdag 22 mars 19:52

Heej


http://Glam-fiffi-bloggplatsen.se


Sara443

Tisdag 22 mars 20:15

Heej!


-------------------------------------------------------------------------------------------

GLAM_FIFFI

Tisdag 22 mars 19:23

Heej jag e GLAM_FIFFI på msp och jag undrar hur du gjör när du skriver ditt namn i slutet assa så stort och häftigt
Hur gör man?SNÄLLA SVARA!



Sara443

Tisdag 22 mars 19:43

Hej GLAM_FIFFI!
Du fixar sånn text på http://www.glitterfy.com/
När du är inne där trycker du på "Flash text" Och sen när du har fyllt i vad det ska stå i glittertexten och bestämt vilken storlek och hur den glittrar och vilken stil så trycker du på "Copy HTML code"
Och sen så trycker du på ett inlägg och trycker på om du har en blogg på bloggplatsen t.ex
Trycker du på en knapp där det står Och sen klistrar du in koden och sen står glitter texten där! x))


//Sara




------------------------------------------------------------------------------------

Stefelie msp

Tisdag 22 mars 19:22

Hej jag vill ha en blogg men hur ska jag göra och jag får inte hjälp//Stefelie från msp


http://hhhh


Sara443

Tisdag 22 mars 19:37

- Hej!
Först måste du bestämma vilken sajt du ska ha din blogg på.
Det finns bloggplatsen och blogg.se t.ex
P.S Båda sidorna är gratis ;)
Men om du ska göra en blogg på bloggplatsen t.ex
Går du in på http://www.bloggplatsen.se/
- När du är inne där så ser du en blogg och en penna där det står "Skapa en egen BLOGG"
Tryck där och fyll i uppgifterna!


Men om du vill ha en blogg på blogg.se går du in på sidan:
http://www.blogg.se/

Och sen till högra hörnet längst upp står det "Skapa en egen blogg"
Du trycker där och fyller i uppgifterna!


P.S Om du är inne på blogg.se och är vid uppgifterna, och du undrar vad "Domännamn" är, så är det vad bloggen ska heta!


//Sara (;



--------------------------------------------------------------------------------------

sandracool123

Tisdag 22 mars 07:09

Heej!



Sara443

Tisdag 22 mars 19:17

Heeejj



--------------------------------------------------------------------------------

poune123

Onsdag 16 mars 10:39

hur gör man en blogg kan du göra ått mig?


http://poune123


Sara443

Onsdag 16 mars 17:23

Nej, men det är ganska enkelt, du väljer vilken blogg-sida du vill blogga på om du vill starta en blogg på http://www.bloggplatsen.se/
T.ex Då kommer du fram sidan, och så ser du ett litet papper och en penna där det står "Skapa en egen BLOGG" Du trycker där och fyller i uppgifterna och vad bloggen ska heta. Så är det bara och blogga
På! (;
(Om du vill välja bloggplatsen då)


//Sara


  -----------------------------------------------------------------------------------


tulipan

Söndag 13 mars 18:21

hej jag har 3 frågor
1:kan vi lbi vänner?
2:hur mycket gillar du msp från skala 1 till 10?
3:vilken är din idol på msp?



Sara443

Måndag 14 mars 22:15

Hej, roligt att du läser min blogg! ^.^
Och du får såklart få svar på frågorna
1. Såklart vi kan bli vänner x)
2. Jag älskar MSP darför ger jag en stark 10 xD
3. Hm... t.ex Kissy och figarinaa är mina idoler på MSP!
Fast jag har mycket andra också!



//Sara

-------------------------------------------------------------------


Sia91

Lördag 26 mars 17:32

Visst är det kul med dem nya chattrummen?

 

http://siasblogg.blogg.se

Sara443

Söndag 27 mars 13:45

Aaa håller med! 

---------------------------------------------------------------

 

Hecce

Fredag 25 mars 17:59

1 Vrf är du så himmla snäll!
2 Vrf är du så himmla snäll!!
3 Vrf är du så himmla snäll!!!

 

http://heccegagamsp.bloggplatsen.se

Sara443

Fredag 25 mars 18:15

Hehe, ^.^
Blir glad när man säger så

---------------------------------------------------------------

 

Einnie

Onsdag 23 mars 19:36

Heeeeellllo!
I love your blogg!!!
Hahha 
puss!&kram!

 

http://???

Sara443

Onsdag 23 mars 19:38

Hehe, Tack, man blir så himla bra humör av alla kommentarer jag får!
Tack allihopa! x))

 
-----------------------------------------------------------------------------------
Så det var lite kommentarer och jätte många frågor!
Oj, det borde nog tagit en halvtimme att läsa HELA DETTA INLÄGG!
- Jag skulle inte stå ut och läsa så mycket! :D
Men ni är ju duktigare en majj!
Aja det var nog allt vi ses!
//Sara
Av Sara443 - 26 mars 2011 16:36

Hajj, alla bloggläsare - (Och bloggare) xD

Idag är det nämligen dags för.....

VECKANS MOVIESTAR!

Jag valde denna personen:

 


Jag valde henne, för jag tycker hon är snäll!

- Så grattis... Sofia13

Hm... Nu är det lördag igen! :P

- Jag ska nog titta på film! :D

Hehe, Vet inte vilken film det ska vara!

Aja men hejdå!


Av Sara443 - 23 mars 2011 20:34

Cha cha XD

Haha, nä jag bara skojja! 

En sak ville jag bara säga, NEJ 2 SAKER... Ehm Hehe...  





- Jag gjorde en look till henne här är looken 


      


- Heeiii, blev den inte snygg? xD

Jag tror nog alla tycker om den... Okejj, överdrivet inte ALLA!


- Och den andra grejen är att...


         ---------> Det är fortfarande frågestund - ( Ända tills Lördag )   <------


Så passa på att fråga några frågor till mejj, ni som inte vet hur man gör kan titta på förra inlägget precis innan detta! (;

- Och svaren kommer i inläggen här (Både kommentarerna och frågorna)

- SÅ FRÅGA VAD SOM HELST!



//Sara  



Av Sara443 - 21 mars 2011 18:37

FRÅGESTUND!

Fråga vad som helst.

- Det kan vara t.ex om MSP eller nånting annat eller "hur man gör det..." Eller vänfråga eller MYCKET annat! - (Det var ett t-ex)


                                          Jag




              PÅ


     

     ALLA FRÅGOR!





Om du inte vet hur man gör, så kolla här!


1. Bläddra ner lite och sen så står det "Ställ en fråga till mig..."

2. När du har skrivit frågan tryck på "skicka fråga"

3. Sen fyller du "Från" - (Vilket namn) URL - Om du har någon blogg så skriv hemsidan där var noga med att skriva http:// först. Och sedan säkerhets kod det är bara skriva det som står på höger sida

4. Kanske kolla in stavfel!

5. Skicka frågan!



Så skicka gärna en fråga till majj! <3




                     



Av Sara443 - 17 mars 2011 20:13

Okej här komemr mailet...

  

Vah, jag är inte hackad, eller är det någon som försöker komma in på min gubbe.... ELLER VAD ÄR DETTA????

Har ni fått ett sådant mail?

Det var för en månad sedan ungefär, jag blev så sur när jag såg det. Tror någon jag är hackad?

Men iaf nu ska vi inte prata mer om det.

Aja, hejdå...! xD


P.S Missa inte en ny komedi vi ska ha på min blogg, vi kommer göra en ny liten serie som heter klant-nytt!

Så håll ögonen i utkik efter denna serien xD





Av Sara443 - 17 mars 2011 12:08

----------------------------------------> SaraInTheHouse <-------------------------------------

Haha, nä, jag bara skoja, hon är inte i huset...    

Saras Hjärna: Okej, SKÄRPPNING SARA!

Sara: Vadå, jah har inget skärp!!!???

Okej, men nu måste ni lova att inte säga något, Okej här kommer det...

Jag var ensam vid VIP café, jag hoppades ingen skulle vara där för annars skulle jag inte göra min plan.... Okej, det där sista ordet plan kom inte med! :D

Här kommer en bild...

  

Öhm.... Jag tog inte några kakor.... xD

Och förlåt för stavfelet på ensam, jag var tvungen och göra det snabbt!

Och ni har väl hört det allra senaste??? :O

- Ikväll tror jag att jag ska släppa min film till "Happy birthday" temat! Cx

Här får ni tjuv-kika lite på filmen! :P

  

Japp, mer säger jag inte!

Så håll ut-kik när jag släpper den, den är meningen att den ska vara lite komedi-aktig. Och att man ska lära sig att det man lovar, lovar man, även om man har dator-förbud då...   

Som jag inte tycker om när mamma säger "Nää, nu får du inte sitta mer"  :)

Så men det var allt, Tjaoo!


//Sara

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards