mspsaraa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara443 - 30 oktober 2011 16:48

Japp sover över hos Lina (Lina443)

Sedan sover hos oss mig

Och vi ska äta pizza och jag har bestämt mig för att ta kort :3

Jaja och vi ska ju gå halloween också så kommer jag ta kort också ;3








                   

Av Sara443 - 30 oktober 2011 14:37

Gud va mycket elaka kommentarer

till min film





Jag menar jag blir ledsen när jag har spenderat över 1500 sc och

jobbat med den en hel vecka

Om ni tycker det behöver ni inte säga det, men alltså klart man får

säga vad man tycker men lite överdrivet ibland, sorry ifall jag tar bort vissa

sånna kommentarer






                    

Av Sara443 - 29 oktober 2011 21:40

Hatar det men jag får stå ut

det kommer säkert ändra sig

ska snart ändra header men först innan det ska jag göra header till en person först




                

Av Sara443 - 29 oktober 2011 21:27

Köpte två tröjor här

kommer dem:


 





De är en svart stickad tröja iaf!

Och sen bästa tröjan:


 





Haha jag måste gå nu

förlåt för jag inte skrev så mycket har min brorsa hemma och

vi firar hans födelsedag i helgen

Jaja hejdå!




                 

Av Sara443 - 28 oktober 2011 23:12

Har släppt en ny film 

till detta temat om typ en halvtimme ska jag skicka in min film

iaf det är detta temat:






Japp och min film:






Alltså jag försökte göra liknande som filmen





Den där filmen med råttan men jaja

måste gå nu hejdå!




                  

Av Sara443 - 27 oktober 2011 20:58

Imorgon ska jag ta sällskap

med Lina på morgonen vilket innebär väldig tidig uppväckning :3

Så darför går jag och lägger mig strax

ville bara göra ett inlägg.






                  

Av Sara443 - 27 oktober 2011 18:41






Man kan chatta med alla om ni vill chatta så bara fyll i

ett namn och sen meddelandet i "meddelande"

Ni kan kommentera om det är något ni undrar!

Jaja hejdå!





   




                                              

Av Sara443 - 26 oktober 2011 19:10

Bloggtoppen är hackad det innebär att alla lösenord

har sprids ut på nätet man måste byta lösenord och e-post har super 

mycket att göra. 

Jag såg det på nyheterna igår men jag trodde det inte gällde bloggplatsen.


Så alla databaser till bloggplatsen,blogg.se, m.m är

inte under kontroll.

Är skit rädd att det ska hända något med min blogg



                

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards