mspsaraa

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

Header 8D

Av Sara443 - 2 december 2011 19:30

Headerbäställningar:





P.S JAG MÅSTE VARA DIN VÄN


FÖR ATT DU SKA FÅ EN HEADER. OCH


LÄS IGENOM ALLT NOGA INNAN DU


BESTÄLLER

 




1;A 3 TEXTER 3 BILDER M.M

 

HAR KODEN

 



1000!


NÄMN DET I MAILET TACK


---------------------------------



1 HEADER MYCKET OLIKA PENSLAR


M.M HAR KODEN 2000


NÄMN DET I MAILET TACK!



---------------------------------



1 HEADER VAD DU VILL HA M.M


HAR KODEN 3000


NÄMN DET I MAILET TACK.




 


P.s skicka mail först och fråga.

Jag måste vara din vän för att du ska få en header, om du inte är vän

skicka då mail och säg att du vill ha header och fråga så svarar jag



Jag måste vara din vän för att du ska få en header, om du inte är vän

skicka då mail och säg att du vill ha header och fråga så svarar jag.

Och det gäller samma pris på msp där uppe på bilden lite längre upp.


Blogg.se extra tillbehör;

Snö på bloggen - kostar på msp; 6 filmer

Bytt icon; kostar på msp; 4 filmer 1 autograf

Saras special; Snö på bloggen, nytt icon, en muspekare - kostar på msp; 1 present från önskelistan  

Mer om beställningarna:


 + i mailet får du säga om jag ska visa att

jag satt upp en header, om jag gör det får du en länk till din blogg så

mer kollar på den. Säg då till i inlägget



Extra grejer:

Mixpod; kostar 2 autografer 2 filmer kod; 909 (P.s skicka mail om vilka musikvideos du vill ha med)

Ändrad muspekare: 2 autografer 4 filmer kod: 910 

Fallande saker på menyavdelningarna: 2 autografer 3 filmer kod: 911 (P.s välj mellan animerade hjärtan snö smileys eller en önskad, så ska jag se om de finns med)





Jaja ses!




   

 
 
tulipan

tulipan

3 januari 2012 12:53

Jag vill ha paket 3

http://msptulipan.bloggplatsen.se

Sara443

3 januari 2012 13:01

Okej ska fixas ;D


//Sara

 
Tilda

Tilda

26 maj 2012 07:26

Heej! Jag vill jättegärna ha en design som du,samma bakgrund o istället för din msp gubbe ska det vara min <3 Har tyvärr inte din mail!
På msp heter jag ejlejna o du får vad du vill <3 Hur mke du villl också!

http://tildibieber.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara443 - 25 mars 2012 20:23

Yes här kommer de:   BLOGGPLATSEN:               BLOGG.SE:                             Skicka mail till mig eller skriv en kommentar och det viktigaste är att du beskriver om du vill ha ...

Av Sara443 - 25 mars 2012 17:51


Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här         Den nya bloggen heter: mspsaara.blogg.se   Meeeeeeen:   Jag fortsätter på denna bloggen fast på ...

Av Sara443 - 24 mars 2012 21:45

Ja, jag sitter vanligtvis och nördar msp! ;p Har absolut ingenting att blogga om förutom converse. -.-" Men iallafall I’m in love with my new white converse :3       Förlåt för den dåliga bloggningen men jag byter snart blogg o...

Av Sara443 - 22 mars 2012 19:27


Ja, mitt VIP tog slut när jag var nära på att sluta. Men nu kanske man vill bli VIP igen eller vad säger man?           ...

Av Sara443 - 20 mars 2012 19:58

Vilket missförstånd :D (P.s jag känner Lina IRL) Haha vad konstig jag är.. o.e                ...

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards