mspsaraa

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara443 - 28 februari 2011 19:04

Okey först börjar vi med bröllopet. Det blev jätte bra bröllop tycker jag! <3

Här kommer bilderna:

   Japp en helt vanlig bild!

   En helt vanlig bild nummer 2... :D

   Ja en rätt så bra bild xD

   Haha, Hecce säger vad han tycker :D

   En rolig bild :D

   En skrämmande bild... (NOT)


Japp och det var alla från bröllopet här har vi en bild från efterfesten!

   Jaoo, det ett partajj det! xD


Sen avslutade Hecce,Ja,Och Love.E med en liten kurragömma (På skojj)

Hehe jag har skrivit en text till!

  

Bra gömställe Hecce... :D

Amen det var nog allt vi ses imorgon, ses!



//Sara

Av Sara443 - 28 februari 2011 16:26

Nu ska jag på bröllop med Hecce!

Klockan 6 i mitt rum 28/2 (Idag), kom gärna xD

Här är en bild på Hecce!

  

Och om ni inte märkt har jag gjort en skol look!

Det var ett stort val och välja om jag skulle göra det!

Japp, men jag bestämde mig för det!

Såhär ser den ut!

  

Ni kanske ser på sc att jag har rätt mycket...!

Men ger tyvärr inte presenter.

Så tigg inte, det är det värsta jag vet!

Aja ha det bra!


//Sara

Av Sara443 - 28 februari 2011 15:00

Hehe, Idag blev jag Judge, Det är så om man är judge räknas det som 2 röster, eller om jag inte skrivit det i ett annat inlägg... O.o

Hehe...

  

Celeb, VIP och Judge!

Föresten har ingen och rösta på i tävlingen, något tips om någon bra film i bling bling tävlingen?

Kommentera då!   


Yupp, det var allt

Ses snart igen 

Bye bye!




//Sara 

NO!

Av Sara443 - 26 februari 2011 21:43

Mitt VIP, som betyder "very important personal" som betyder på svenska "Väldigt viktig person" (Om ni inte vet det) (;

Men imorgon kommer jag få ett nytt VIP och bli Judge, så att det räknas som 2 röster i tävlingar!!   

Det ska nog bli kul, är hos en kompis nuh och skriver!

Men iallafall det var bara det vi ses




//Sara <3

Av Sara443 - 25 februari 2011 10:16

Den heter: The nerd who become a bling guy!

Fast med lite special tecken också...!

Tog en liten bild!

  

Japp, men tack alla som tittar, fast jag har inte tjänat nånting på den... ÄNNU! 

Men jag är snart i level 9, så jag skulle bli jätte glad om ni tittar!

Tack alla sötizzar!


//Sara

Av Sara443 - 25 februari 2011 09:47

Igår så var jag med Miley_Smiley122!

Så hoppas du blev nöjd, här kommer en liten bild från igår när vi var i mitt rum! Haha, Jag sa: Bloggen äger   

(Det gör den ju också, tycker jag...)

Men jag kan erkänna att den kan bli lite bättre!

Eller vad tycker ni? (;

Amen hoppas du blev nöjd Miley!


//Sara

Av Sara443 - 24 februari 2011 15:25

YAY!   

Nytt tema xD

Det är nämligen.... SKOL TEMA!

Här kommer en lite bild på de nya temat!

 

Kläderna är bra!

Animeringarna äger!   

Japp allt är bra, ska ni göra en film till de temat?

Jag tror nog inte jag kommer göra de, men jag kommer heja på er som är med istället! x)

Aja ha det bra!

P.S släpper min film snart till "Bling Bling temat"

Imorgon är den sista dagen man kan skicka in den så jag måste skynda!


//Sara

Av Sara443 - 23 februari 2011 20:09

Grattis, ni är gifta nu!   

Här kommer en liten bild från bröllopet:

  

Cool bild va?   

Men det var allt!


//Sara

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards