mspsaraa

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara443 - 31 maj 2011 19:59

Heej, Förlåt för jag inte bloggat har inte haft så mycket att göra!

Har varit på fotbollen, Det var stekvarmt 8O


IMORGON SKA VI MÖTA A PÅ BRÄNN BOLL ;D

Och vi kommer förstår äga ut dem ;O


Ni som inte fattar är a min "Parallell klass" Det är ju ungefär som man går i abc o.s.v

Jag går i B för dem som inte vet, jag är bara 14 i min klass :P

Och A är typ 27,28 typ...


Det är lite konstigt, + Vi kommer ju få en ny elev Johannes :P

Så då efter sommarlovet kommer vi bli 15!


Sen såg jag älska mig för typ i mars eller nåt




Den e sjukt bra, och man lär sig nånting av den!

Den handlar om huvudpersonen Alice som blir mobbad, Och o.s.v

ALLA jag känner har börjat gråta av den filmen ALLA!

Av dem som sett den då...

Men nu ska jag inte avslöja för mycket här  


Aja måste gå!




Av Sara443 - 30 maj 2011 17:01

Vissa av er tycker de är kul att skämta om blondiner/Brunetter, och ibland när ni får ett litet skratt så skriver vissa det på forum.

men det ni inte märker är att vissa blondiner och brunetter kan bli riktigt ledsna!


Jag ska inte behöva färga om min hårfärg bara för att jag blir mobbad som blondin!

Jag tycker brunett är super fin, mina kompisar är brunetter och dem är super snälla och super schyssta!

Tänk er lite för ni som gör detta, och tänk efter?

Är det riktigt snällt och göra så, och då behöver ni inte hämnas på brunetter

/Blondiner!

Ni säger att alla blondiner/Brunetter,  är osmarta och är fjortisar, (Kommentera vad ni tycker om detta)

Och alla ni som skriver HAHA, SLUTA BRY ER DÅ HIMLA BLONDINER!!!

Eller HAHA SLUTA BRY ER DIN BRUNETT!!!


Det är VÄLLLDIGT omoget av er!

Så tänk efter, ni får gärna fortsätta men jag HATAR alla dem som skriver så.

Har hår färg någon betydelse?

Tänk ALLA era blondin och brunett-kompisar snackar ni skit om, Tänk om det är din bästis?

Skulle hon blå sårad?

För er som är blondiner, Strunta i forumen, kommentera inte, titta inte ens!

Jag gillar inte skämten om brunetter, jag har inte gjort något forum om det.

Jag vill bara att allt skit om ALLA hårfärgade.


Lär er att oavsett om man är blond eller brunett eller vilken annan hårfärg!

Så är ni ALLA lika mycket värda! ♡♥   


Så stopp med alla skämt om blondiner och brunetter!!

Ni är alla lika mycket värda






//Sara   

Av Sara443 - 29 maj 2011 14:51

Är hos Lina443, Här är en bild på hennes valpar

 


Naaw, Så gulliga! ♥

Aja hejdå!








//Sara   

Av Sara443 - 28 maj 2011 15:33

 

 








  //Sara   

Av Sara443 - 27 maj 2011 19:13

Som i rubriken ska jag förklara hur man sätter in

Youtube klipp på sin blogg!  




1.  Gå in på den låt/klipp som du har bestämt du ska sätta upp på bloggen!

(Klicka på bilden för att den ska bli större)







 





2. Tryck på enter och klicka bland förslagen som kommer upp,

Sedan när video klippet spelar trycker du på en knapp långt ner i mitten rättare sagt "dela"




  



3. När du har tryckt på dela dyker bokstäver upp, men du ska inte bry dig om dem!

Utan istället trycka på "Bädda in"



4. När du tryckt på bädda in så dyker en kod upp den ska du alltså kopiera

För er som har en dator inte har Mac datorer, 

Så vänsterklickar ni (Eller högerklicka)

Jag vet inte testa båda, för jag kommer inte ihåg, sen trycker du på kopiera

Och på mac är är det bara trycka och fylla i hela bädda in koden

Och trycka på "redigera" sedan "kopiera"


 



5. När du har kopierat så går du in på din blogg och gör ett inlägg, Nu visar jag

på bloggplatsen men det är nästan likadant på blogg.se och alla andra!

och sedan tryck på Youtube knappen under rubriken 




6. När du har kommit dit kommer du till någon slags

ruta (Det där svarta där, där ska du klistra in) 

Sedan när du klistrat in trycker du på infoga klipp



7. När du tryckt på infoga är det ett gul grej men en skärm på och där har du klippet!

Som ser ut såhär:

 

Men då är ni klara, då när bloggläsarna tittar kommer ditt videoklipp du valt från youtube stå där!

- Om det är frågor så fråga mig, om det inte går t.ex

Då är det bara kommentera, så kommenterar jag tillbaka!


Aja, hejdå!







//Sara   















Av Sara443 - 27 maj 2011 15:15

Hinner inte blogga så mycket!

Men ny header iaf! (:


Joho, kanske lite på kvällen ska baka kladdkaka!

Pappa håller på att fixa med båten så han kommer inte hem på ett tag


Och nu till det mer lite sorgliga!


   


Kommer sakna dejj rejält!

Jag måste nog avsluta nu see yaah!





//Sara   

Av Sara443 - 25 maj 2011 16:49

Snart ska jag visa hur man får videoklipp från youtube,

men det blir i nästa inlägg (;


Så, Nu blev det TheHideStory


 


Det är SISTA avsnittet!

Missa inte, aja men nu slutar jag skriva för detta inlägg.

Ska på en fotbolls grej





//Sara

Av Sara443 - 24 maj 2011 20:53

Tjena, Nu ska jag strax lägga ner och sova för ska hända ganska mycket imorgon!

Fotbolls grej och nån annan grej, jaja, som ni sett så har jag bestämt mig för ungefär 5 korta inlägg varje dag så jag börjar imorgon!

Idag hade jag inte tid för jag har typ 832819738921372928381 s. I matteboken!


Ni som inte fattar har jag ju verkligen inte 83281973892137292838 s I matteboken.

Det finns inte ens så många  


Haha, men nu är det dagens outfit      




                                                  




Jaja, Nu måste jag avsluta hejdå,

ska svara på kommentarer och frågor och sånt där! ;)




//Sara

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards