mspsaraa

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Saknar er! ♥

Av Sara443 - 13 mars 2012 19:53



     




Oh ingen av de har loggat in på ett tag. Jag saknar de jätte mycket, jag som alltid brukat vara med de när jag börjat med msp..

Och sen man tänker man oftast så om man har en vän t.ex "Nej nu åker hon bort

men hon kommer iallafall tillbaka på söndag" men nej. Denna gången vet jag faktiskt inte om

vissa kommer komma tillbaka faktiskt.


Men ni behöver inte vara oroliga för att jag har haft

lite funderingar om jag slutar här på bloggen men då har jag haft lite förslag t.ex 

att jag ger ut min IRL blogg och ni får följa den istället. Eller så vill jag bli

en webbdesigner på msp.


Vad tycker ni?

Rösta!












 


                                                                




 
 
Ingen bild

Lovan18

13 mars 2012 21:04

ÄR DU DUM I HELA ELR HALVA HUVUDET!?
DU SKA NT SLUTA BLOGGA PÅ MSPSARAA.BLOGGPLATSEN.SE :@
DÅ TAR JAG SJÄLVMORD D: X-O

+ Saknar dig också...

//Lovan

Sara443

14 mars 2012 21:21

FOREVER AND EVER HAR JAG SAKNAT DIG!
Men nu är du här! :D


//Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara443 - 25 mars 2012 20:23

Yes här kommer de:   BLOGGPLATSEN:               BLOGG.SE:                             Skicka mail till mig eller skriv en kommentar och det viktigaste är att du beskriver om du vill ha ...

Av Sara443 - 25 mars 2012 17:51


Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här Klicka här         Den nya bloggen heter: mspsaara.blogg.se   Meeeeeeen:   Jag fortsätter på denna bloggen fast på ...

Av Sara443 - 24 mars 2012 21:45

Ja, jag sitter vanligtvis och nördar msp! ;p Har absolut ingenting att blogga om förutom converse. -.-" Men iallafall I’m in love with my new white converse :3       Förlåt för den dåliga bloggningen men jag byter snart blogg o...

Av Sara443 - 22 mars 2012 19:27


Ja, mitt VIP tog slut när jag var nära på att sluta. Men nu kanske man vill bli VIP igen eller vad säger man?           ...

Av Sara443 - 20 mars 2012 19:58

Vilket missförstånd :D (P.s jag känner Lina IRL) Haha vad konstig jag är.. o.e                ...

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards