mspsaraa

Alla inlägg under april 2011

Av Sara443 - 29 april 2011 17:33

Josse har sovit över hos majj, så iaf kommer sova över hos henne en natt i sin husvagn och där har hon ingen dator!



Men vi ska snart till husvagnen och Imorgon kommer jag blogga!


Har kommit ett nytt Emo tema!

 

Ska köpa kläder, men ska spara lite först.

Ska kanske göra film till!

Aja men vi ses <3




//Sara

Av Sara443 - 28 april 2011 09:20

Förlåt för dålig uppdatering, kanske bloggar lite ikväll, jag har fullt upp

Ska ringa Lina om bara om några minuter!

Är där tills halv 1, då kommer jah hem, åker bil med pappa (Tar 1 halvtimme typ eller timme), och han släpper av mig hos Josse (Jossancool123)

Men hon sa att hon var hackad så nu heter hon Yasmin.<3

- (Om hon inte har fått tillbaka gubben)

Men ska hjälpa henne när jag kommer dit!


Sen åker vi hem, till mejj igen!

Och SEN kan jag blogga hur mycket jag vill <3


Fick 200 kr av Mamsen!


DU ÄR EN ÄNGEL MAMMA! (IRL = I riktiga världen)

Aja, vi ses snart! Ikväll kanske!



//Sara

Av Sara443 - 27 april 2011 11:50

Hehe, dem hade bröllop igår, och jag blev fotografen! xD

Här kommer bilderna!

Jag säger: Alla ler som kossor Cx (Nästan alla ler som kossor ... )

P.s Klicka på bilden om ni inte ser så bra, då ser ni MYCKET bättre!


Men denna såg man lite bättre, P.s Lovan vill inte vänta mer, och jag råkade ta bild på henne som arg, P.s Säg inget till henne ...  

   Nöd och Lust, ska det också vara, men hann inte ta bild på de!

Och här kommer svaret...

   Jaaaa sa han!


   Och detta är en grupp bild som blev perfekto!!!!

   Lovan tackar för att Molly för att hon varit präst!


   Lovan kallar mig Orangutang, (Det brukar hon göra)

Och jag brukar kalla henne för Kakan eller åsna! ^^



Lovan18 erkänner att hon är en åsna 8D


BÄSTA GRUPP BILDEN 4-EVER!?


Lovan har kör Hon rättar till oss, Just då sjöng vi "Lovan din orangutang" Men <(*.*)> 01 ville sjunga "foxfox fox"...

 

  Sen detta var den sista bilden!





Sen är det bild på majj, DAGENS LOOK ÄR DETTA PLAGGET!

                   

   


 Aja, ses måste gå nu!

P.s Kolla förra inlägget, det är en tävling om ni vinner, får välja bland 3 priser (om ni vinner)!

Här är dem 3 priserna man kan välja på!


1. En present från önskelistan

2. En gratis header till dem som har en blogg

3. En auto + Ett gästinlägg i min blogg!


Så kom igen och tävla, kanske är det DU, Som får välja bland dem här priserna!


Hejdå!






//Sara

Av Sara443 - 26 april 2011 10:02

- Jag ska ha en tävling en frågesport!

Den som svarar rätt, får ett pris man får välja på!

P.s Om det är många som har svarat rätt på alla lottar jag ut!


Här är priserna man får välja på!

1. En present från önskelistan

2. En gratis header till dem som har blogg!

3. En auto + Ett gästinlägg i min blogg!


Och kommentera rätta svaren

P.s INGEN kommer se vad du har skrivit för en tävlingen är slut, för jag håller kvar kommentarerna, Och sen när tävlingen är slut så


Så KOM IHÅG! Kommentera dem svaren du tror är rätt



Iaf, Nu börjar vi!



_________________________________________________________________________________________


Fråga 1. När började melodifestivalen?


1. 1959

2.  1962

3. 1956

__________________________________________________________________________________________



Fråga 2. Vilket land var jag i sist?


1. Turkiet

2. Spanien

3. Italien


___________________________________________________________________________________________


Fråga 3. Vad heter min syrra? (i riktiga världen)


1. Klara

2. Hilda

3. Alexandra


_____________________________________________________________________________________________




Gör såhär:




- Skriv

Fråga 1. _____________________      <----- Där skriver ni svaret om det var 1,2, eller 3!

Fråga 2. _____________________      

Fråga 3. _____________________      

Skriv detta i en KOMMENTAR Fyll i namn om blogg om du har någon, (Där det står URL ska du fylla i vad din blogg heter om du har någon)


Jag kollar eran kommentar men sparar den inte för än tävlingen är över. För annars kan man fuska och se på andras!

Aja, men hejdå, Lycka till!



//Sara 

Av Sara443 - 25 april 2011 19:20

Haaayy, Har köpt converse!

Hehe, Lilla jag... -->Converse älskaren<--.... ;)

Här är dem jag köpte!


    

- Köpte marin-blå för att jag tycker den är snygg på converse, Och min syrra har sånna fast lite kortare! Cx

Och sen har jag köpt kläder till det ny temat "Tiki temat"



9/10 Tycker jah! <3

För att hawaii (Eller hur det stavas)

Känns lite, Hm... Vad kan man säga För Hawaiit!

Men annars var det bra! <3



Sen här är lilla majjj!


 




Aja, Vi ses kanske lite senare!



//Sara

Av Sara443 - 25 april 2011 13:28

Ooo, jag fixade en jätte cool header om ni såg där uppe!
Den kommer jag ha kvar ganska länge känns det som...

Förlåt för jag inte bloggat på länge, men i lördags så gjorde jag ett inlägg och precis när jag skulle trycka på "Spara inlägget"

Så kom en annan sida bara: "Tyvärr så funkar inte internet, blabla"


Hos mig har vi haft ett problem med internet. Så förlåt för jag inte bloggat på länge!

Men mina gäster har varit här, men det har åkt hem, till stockholm igen!  

Min brorsa som jag kallar gäst, Brukar jag kalla Saras_Brorsa_Von_Datanörd, Han tycker om det namnet!  

Han är väldigt bra på datorer... Och sånna grejer!

Han har en sånnhär penna!




Och en sånnhär mus, som kallas....


Magic mouse, Den brukar man ha till mac, Men jag TROR man kan ha den till vanliga också!

- Varför den heter just "Magic Mouse" Så är det väl att den kör utan sladd och om man nuddar den i mitten, och gör typ, Tar fingret och drar, Då åker den här fliken ner (Om ni fattar vad jag menar)



Tänkte ha en liten tävling snart, Hm... Men jag vet inte vilken...!

Ni får gärna ge förslag! :)


- Amen det var nog allt 

Glad påsk iaf, Jag vet att det var ett tag sen men.... ;D


Aja, herrå!




//Sara 

Av Sara443 - 21 april 2011 19:55


Jag valde att blogga istället för supersmashbros med hela familjen, men och...

Felicia som är gäst hos mig (Hon är 2 år)

Sen är lite andra gäster hemma så jag bloggar ej så mycket (Just nu)


Juste har ändrat face helt och hållet nästan kolla här!



Har ändrat hudfärgen,munnen  och ögona!

Jag tänkte faktiskt blogga lite mera än vad jag brukar göra, för nu är det lite mer som läser min blogg!

Och juste här är en bra blogg som också handlar om MSP

http://heccegagamsp.bloggplatsen.se/


- Det håller på att tappa besökare så kika gärna in deras blogg också! (:



Oo Tack ni är så himla snälla och kollar bloggen också!



TACK ALLA ZÖTISAR Ni är HELT KLART BÄÄST!  


O sen ska jag göra ny blogg-header IGEN! :D

För jag gillar typ det xD


Sen sa jag något RIKTIGT INTRESSANT KOLLA!   


 

 AWESOME, jag sa att Lovan var fett ägd kändes bra för majj! <3

Sen lite senare kom Msp:are in till mitt rum, det såg ut såhär!





  Lovan säger att det är bondlurkar...?

Undrar vad det kan betyda.... -.-"


Dem kom och dansade och vi ja... DANSA MED SÅKLART!

När dem hade gått sjöng jag min allra BÄSTA =Sämsta sång


Lovan tycker den är så himla irriterande....

Den heter Hallelujha, Så säger jag när det är kakor nära eller något bra har hänt....



Den går såhär:


HALLELUJHA, HALLELUJHA , HALLELUJHA HALLELUJHA, HAAAAAALLLLLEEEELUUUUJJJJHHHAAAA HALLLLEEEEELUUUUUJHHAAAA

OOOOOO HALLELUJHA!



Kan inte bli värre >.<


Jag skulle dö om jag var Lovan... :S



OOOO JAG VISSTE ATT DETTA SKULLE BLI LÅÅÅÅÅNGT INLÄGG

Äsh jag måste gå nu....


Har fått lite tönt-sjuka på mejj, (P.s Det är bara jag som kan få den) ;)


Hejdå!




//Sara


Av Sara443 - 18 april 2011 18:18

NU SKA DU FÅ DIN LILLA....

Kolla vad badboy15 skicka till mejj!

Igår skrev ju Hecce "Ska jag göra slut med Sara?"

Och då skrev han det där taskiga, och jag skrev ett mail till honom!

  Jag har skickat: Varför säger du att jag är så ful att jag kan sticka och dö? :O







Och här kommer svaret, Kolla INTE om du är under 10 år! Eller så skyll er själva!



































   ASSÅ NU MÅSTE VI ANMÄLA HONOM VILKA ÄR MED MIG?


TÄNK DET KAN FINNAS 5 ÅRINGAR PÅ MSP, OCH HAN SKRIVER SÅNNA HÄR SAKER, ANMÄL Honom!




NU ÄR JAG RIKTIGT IRRITERAD

Hecce hade rätt, Han var JÄTTE taskig!


och om du ser detta, badboy15 är du väldigt bad = Stygg!



Så behandla andra som du själv vill bli behandlad






Hejdå, är jätte irriterad!





// IRRITERAD Sara! `o´

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards