mspsaraa

Alla inlägg under december 2011

Av Sara443 - 31 december 2011 23:08




             Mitt nyårslöfte blir att gå ut och jogga mer

blogga mer, satsa på skolan, hinna med allting på kvällarna

              göra lite nytt här på bloggen.







Ses måste gå, vad är ditt nytårslöfte? (:





   

Av Sara443 - 31 december 2011 23:00

Detta är paket 3:




Jaja måste gå, hoppas du blev nöjd villis2000!



  




  

 

Av Sara443 - 31 december 2011 21:30

Gjort header till tulipan, det är paket 3









(Bilden fick inte plats så här är underdelen)






(Fast större men aja hejdå) 



 

Av Sara443 - 31 december 2011 21:19

Nu har jag fixat 

headerbeställningar




*Klicka på bilden för att komma till headerbeställningarna*

ska snart äta glass  





   

Av Sara443 - 31 december 2011 20:45

Japp, detta är paket 1

såhär blev det:



(Bilden fick inte plats här är sista delen)


       



   


  

Av Sara443 - 31 december 2011 13:11




Svar; 





Gå in på Mixpod.com, klicka här för att komma dit.

Sök de låtarna du vill ha (jag tog ett t.ex som danza kuduro)




1. Om du vill ha det låtarna så tryck på + (plusset +)

2. Det kommer dyka upp där nere i "Tracks"





3. Om du sökt på alla låtarna du vill ha och lagt till dem så trycker

du på "2. Customize"





4. Jag brukar skalet "MyPod Slim" Om du tar större är det

risk att de går utanför bloggen och då ser man bara halva


5. Om du vill ändra färg och animering trycker du på

"Color & Styles" och "settings" 






6. Tryck på "Save playlist"

7. (Du behöver bara ange titel på din musiklista den kan hita chill eller vad som helst) ;D

8. Du behöver inte ange dem där vilken slags musik det är


Men nu kommer problemet för många





Du trycker på SAVE (get code)


Då dyker detta upp:




Man måste vara medlem, och jag vet, det kostar inget

för mig iallafall och det händer inget med andra bloggar så jag säger

att det är ganska säkert ändå


Men du måste fylla i e-mail och det, och det jag täckt för är

kön, det var ett ganska "Konstigt ord" hehe..


När du fyllt i det trycker du på sign up, så kommer HTML koden dyka upp:






Kopiera koden, gå in på bloggplatsen tryck Inställningar - Menyavdelningar - skapa menyavdelning -

Klistra in koden döp namnet till t.ex "Musik" eller "Min musiklista" m.m


Sen trycker du på spara. Och voila du har en mixpod!



vid frågor kommentera hääääär (eller skicka mail på msp)



Hoppas ni förstod!

Måste gå ses!




   

Av Sara443 - 31 december 2011 11:28

                    





               










   

Av Sara443 - 30 december 2011 16:08

Blev du nöjd henke?






 



(Bakgrunden där nere) ----- Om inte ändringar



   



Måste gå!




   

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards