mspsaraa

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara443 - 15 mars 2011 17:54

Tjoo xD

Här är en låt som jag tycker är bra

Det är pink som sjunger så ni bara vet xD

Här kommer den:


                                                            

Det är min syrra som brukar lyssna på den, och jag vet, jag har haft veckans låt men.... xD   

Så iaf, nu går vi över till en omröstning där jag aldrig kan välja

Det är Söt VS Söt liksom xD

Här kommer en bild och snart kan ni gissa vad jag tänker på 8)

  

Antingen den Rosa Eller den vita, Det är så svårt att bestämma sig...

Jag har väl en idé, ni kan väl bestämma, Kommentera gärna

+ Ni som vet vem som är snyggast när dem växer upp, skriv gärna det i kommentaren tack, om ni gör en kommentar då ;*

Aja

PÖZZ PÖZZ xD


(Nää, jag bara skojja) xD




//Sara

Av Sara443 - 13 mars 2011 11:53

OMG, 7 NYA CHATTRUM, det har gjort om alla chattrummen här kommer en bild på alla chattrummen:

   Här är skateparken

   Här är stranden

   Och ett nytt chattrum... Skolan!

   Och parken

   Cafét

   Casting spel

  

Och ett till nytt.... SHOPPING CENTRUMET xD

Nu måste man shoppa loss... xD (NOT)

Aja det var allt hejdå!


//Sara

Av Sara443 - 11 mars 2011 18:38

                                                   Inskickad look! <3


Hallu xP

Jag har skickat in en look då, (Till det nya "Happy birthday temat" ^.^

Ja, här kommer en liten bild: 

  


Okejj, men här kommer en närmare bild på looken jag har på majj xD <3

  

Tryck gärna på "Love it" Om ni vill!

Aja vi ses snart igen!



//Sara

Av Sara443 - 11 mars 2011 18:20

Okejj, här kommer veckans låt, det var ganska svårt att välja men en av mina favoriter var "Writtin in the stars"! 

Okejj, här kommer den Cx


Japp, den blev det xD

Har inget mer och säga...

- Jo... Ett sista ord

- Goodbye xD

Om ni inte vet vad det betyder på engelska, så betyder det hejdå!

- Iaf Hejdå! xD

Oups.. Det var ju inte mitt sista ord :S

Haha, men hejdå IGEN xD




//Sara

Av Sara443 - 11 mars 2011 17:46

- GRATTIS LOVE.E OCH LADYGAGA, Hehe, jag var präst! ^.^

Här kommer några bilder från bröllopet! =D

  

  

Och båda bilderna är ju såå fina xD <3333333

Men när Love.E var tvungen att logga ut blev LadyGaga lite ledsen!

  

Men han loggar in igen snart!

- Ja, men ett sista grattis till LadyGaga och Love.E :)

Men hejdå!


//Sara


Av Sara443 - 10 mars 2011 18:32

Okey, det blev nytt tema och detta temat ska jag satsa på, och då blir det inte så billigt med hela plagget och materialet till filmen!  

Okej, det kostar 3850 :- - (Eller som det heter sc) (;

Nästan 4000 sc. jag får väl kolla på korta filmer och mata djur... *Snyft gråt snyft gråt* ;`(

Och ni såg rubriken jag måste skriva snabbt för att jag måste snart göra läxor.

- KAN JAG INTE GÖRA DET OM 2 ÅR ELLER?? xD

Okej, det kan jag faktiskt inte! Man måste göra läxan men i alla fall!

Här kommer en bild på nya temat!

  

Fast jag har kladdat lite på det MOHAAAAAAHAAAAAA!

Okej, Lite överdrivet... xD

Aja Tack och hej, det rimmar ju på leverpastej! :O

Haha, så himla dåligt rim där xD

Hejdå!


//Sara

Av Sara443 - 9 mars 2011 14:11

Hallu igen! xD

Jag kollade in och kollade om jag skulle ändra utseendet jag fixa och trixa xD

- Sen så hittade jag en ny mun som kostade 800 :- = 800 sc

- Och nya ögon som kostade 500 :- = 500 sc

Ni får gärna tycka i kommentaren, eller säga när jag är inne på msp i chatten vad du tycker, x3

Ni som inte vet vilka val så är det såhär ska jag byta till det här utseendet:

  

Eller ska jag se ut som jag gör, och ni som inte vet hur jag ser ut just nu

får en bild på majj! xP

  

Eller vad tycker ni, som jag sa innan kommentera eller säg till mig i chatten när jag är inloggad

P.S Ni kan maila också om jag inte är inne eller om ni inte är vän med mig!

Aja harre braaouu! xD


//Sara xD


Av Sara443 - 8 mars 2011 17:56

Haha, vi gick hem till min kompis, vi skulle vara 4 stycken hemma hos henne xD

Min andra kompis skulle snart komma, hon skulle bara göra sina läxor först!

Och vi skulle klä ut oss och skrämma henne!

Så vi tog massa dräkter, När vi var klara skulle vi stå i fönstret och se jätte läskiga ut...

Men det gick ju inte alls bra för när vi ändå stog där så ropade min kompis:

- AMEN, TITTA SÅ DÄR RITADE JAG NÄR JAG VAR LITEN xO

Så vi satt där och såg på bilderna, precis då kom vår kompis. Hon blev inte rädd, 

Hon blev väldigt förvånad? :O

- Fast hon skrattade åt oss när hon kom in! xD

Japp, men innan jag säger goodbye så vill jag bara visa my new look 8)

  

Ja, Goodbye alla, Hade Bra xD

PözzPözzPå er! ;*   

Haha, (Jag skojja lite där xD)

Hejdå!


//Sara

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards