mspsaraa

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Sara443 - 13 april 2011 18:07

JAG HAR BARA 20.000 FAME KVAR TILL LEVEL 10!

Oo jag längtar när jag själv har vunnit över mejj själv!


Min inre hjärna,  är redan på level 10 faktiskt  

- Haha, men inte jag...


Här är min fame P.s SKYLL INTE PÅ MEJJ OM DEN GÅR UPP!

För det är ni sötisar som gör att jag får fame ^^

Så tack!


Men här kommer famen...

 

JAAA!

Hm... Funderar på och ha en sånn där dag i månaden där jag gör 10 inlägg eller fler!

Eller vad tycker ni?

Skulle vara jätte roligt om ni läste alla inlägg då ;D 

Om ni orkar förstås...


Aja, En sak har jag inte tänkt på?

Jag har egentligen JÄTTE MYCKET att blogga på!


Men jag har aldrig trott det själv :D

- But now I Believe! <3


Okej, har engelska imorgon men tränar lite innan :D

Så hejdå iaf!


Ni som läser denna bloggen första gången, borde ju faktiskt kolla in bloggen varje dag, Och ni som också har tittat på bloggen ganska länge ;D


Så bye bye!



//Sara

Av Sara443 - 13 april 2011 17:44





                                    




                                                          Fråga mejj bara!



Ja, ni hörde fråga vad som helst, Om det är sant eller falskt?

Ni kanske hört nåt rykte och vill höra om det är sant, så bara fråga på :D

För jag vill ha många frågor!


Ja inget mer och säga, Juste fråga inte för privata saker bara, sånt svarar jag inte på isåfall!


Men aja, Det var väl allt!


         Sätt igång och börja fråga, sant eller falskt? :D

                  SÅ VAD VÄNTAR NI PÅ? xD



//Sara

  

Av Sara443 - 13 april 2011 16:11

Ville bara tipsa om veckans moviestar!

Det är nämligen....


 

Lovan18


GRATTIS, Varför jag valde dig som veckans moviestar var att du är snäll!

Du och jag skrattar väldigt mycket ;D


Ja, hon är en väldigt bra moviestar, Bli gärna vän med henne! (;



Hejdå det var nog allt för detta inlägget, hejdå!




//Sara

Av Sara443 - 13 april 2011 15:13

Ska blogga för fullt efter som mamma kommer hem 7 idag -.-"


Så det är bara kolla kvarten på bloggen....  

Har gjort en ny header för Hecce vill att jag skulle göra en sånn


Den här är det:

   


Tyckte den blev ganska cool...


Så tacka honom för det var hans idé! xD


I måndags på musiken höll jag på skratta ihjäl mig! :D


Jag var med Lina (Min klass kompis)

På musiken, vi skulle rösta vilken melodifestivals låt man tyckte var bäst...


Och jag tänkte: Oj, det kan ju inte vara "Oh my god Med The Moniker" Som går vidare... -.-"


Men jag visste inte vilken jag skulle rösta på så jag rösta på Nicke Borg som

Lina :D


Haha, sen sjöng vi "Oh my god oh my god it’s a wonderful suprise (NOT)


Och gissa vem som kom vidare, The moniker Såklart!


Men det ska bli ganska kul att sjunga den tror jag...!

Om det inte blir stim bland killarna, då sätter tjejerna igång "KAN NI VARA TYSTA"


Och då ramlar Wilmer ner från golvet skrattar ihjäl sig, alla skrattar förutom vissa... :D


Och då börjar alla tjejer brukar gå och tramsa med killarna, 


Och Fredrik (Vår musik lärare) Står där och     

- KAN NI VARA LITE TYSTA?


Och då slutar alla 


Så det är min "NORMALA" Vardag...


Så det var alla för detta inlägg!


Ska baka någonting... typ kladdkaka!


Eller så kör vi på något annat gott :P


Det är darför jag heter Kakan-Karin i den nya serien klant-nytt :D

(Som inte kommit än)

Men Hajdå!







//Sara

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards