mspsaraa

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara443 - 11 oktober 2011 19:41



Sverige mot holland tror jag?

Jaja men hejdå











   

Av Sara443 - 11 oktober 2011 18:52

I’m so happy här är alla autografer




Yes men nu som jag lovat helbild på alla!



 


tulipan får extra poäng


för hon gav 3 gånger ;)


   



Japp, lite i chatten jag fick när

jag nådde min level:


 

 










Tack så mycket! Blev jätte glad
Men måste gå nu hejdå! :D










     



Av Sara443 - 11 oktober 2011 18:38

Ja, alltså när man är bloggare så blir man ibland

irriterad och man svarar inte eftersom man har blogg m.m




Det är faktiskt inte rättvist jag kan inte chatta med alla det

förstår ni själva ju!  

Jag hinner inte med allt o alla!

Särskilt inte dem på level 20 o dem som är nära

dem får mail hela tiden det är jätte jobbigt för dem                  


Tänk efter lite kortiz filmiz om du vore en person med

blogg, o älskar MSP och folk chattar hela tiden?

Vore det kul om jag skulle säga att jag får ingen respekt av 

dig det ända jag vill säga förlåt men alltså jag tycker du ska förstå

att det absolut inte är enkelt? Okej?


Jag står för den jag är utan min blogg skulle

jag slutat på MSP för länge sen?

Jag vill inte föra dig sårad men jag vill att alla ska förstå

att förklaringen till vissa HP förebilder eller idoler

kanske inte hinner svara på era mail

Jag är ingen HP idol

eftersom jag inte finns där :D

Jag ska försöka visa respekt men ibland hinner jag inte!







   

Av Sara443 - 10 oktober 2011 19:55

NEEEJ Jag gillar inte att det är sista programmet

för säsongen det är liksom mittt favorit program  

Jaja måste gå...

Jag får väl läsa alla deras bloggar fast roligast

är det ju med programmet men..

 

Där fick ni en bild xD

Jaja hejdå!







   

Av Sara443 - 10 oktober 2011 19:52

Levlar snart Jippie! :D

Kolla På kollo •2• eller •1• eller ge autograf skulle bli suprice glad!





Hehe men måste gå nu!

byebye!









     

Av Sara443 - 10 oktober 2011 19:50

Släppt ny film GAAH SE DEN :D

Hehe ;’3






Se den (;







     

Av Sara443 - 9 oktober 2011 11:01




Idag! Tjoo Iaf ;D

Så ni bara vet om det? ;F

Jaja hejdå!







       

Av Sara443 - 9 oktober 2011 09:04

   



Den tredje blev en liten random look men aja..

Hoppas du blev nöjd!








     

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards