mspsaraa

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Sara443 - 20 februari 2011 19:36

Nuh har jag stylat, jag har stylat 7 stycken, här kommer de (;


  

Vannesa_Söt


  

Luleo


  

Stefelie

  

Ellen787

  

Kraamiz99

  

Emsaan

  

Den coola sera


Så, hoppas ni blev nöjda!

Det tog lång tid men det var det värt ;)

Så hejdå


//Sara

Av Sara443 - 20 februari 2011 18:17

Ja ni såg rubriken xD

Vill ni att jag ska göra en look till er säg bara till, Du har en halv timme på dig och säga till mig i kommentaren eller maila eller skriv i chatten, Om ni vill att min style på dig ska hamna i bloggen måste ni göra det på en halvtimme som jag sagt! ;)

Men om det är efter en halv timme, gör jag en look ändå, FAST då hamnar den inte med på bloggen så ni har till 19:05  på er om ni vill att den ska hamna på bloggen 

Om ni inte förstår vad klockan är när den är 19:05 20/2 2011, då är den rättare sagt 5 över 7 (Tiden då)! Och datumet som det står 20/2 = 20 februari 2011

Så lycka till!



                Avslutad! 

Av Sara443 - 20 februari 2011 17:58

Det har gått bra här på bloggen, först går de uppåt sen neråt, sen uppåt   

Fast nu har jag slått rekordet!

  

20 besökare!

Det är mycket, Ni kanske inte tycker de, men jag tycker de är mycket xD

Så tack alla änglar xD

Imorgon kanske det inte blir så mycket skrivet på bloggen för jag ska nämligen, sova över med min kompis <3

Men vi får se, det kanske blir jätte mycket skrivet, (Om vi sitter vid msp dåh) xD

Som jag tror vi kommer göra ;)


                        Men vi ses



//Sara

Av Sara443 - 20 februari 2011 13:04

Snart levlar jag!   

Jag levlar snart till level 9, (Är på level 8 just nu dåh)

Jag är halvvägs ungefär!

  


Wow, 24.245 fame kvar!

Nån som kan hjälpa mig och levla, den ska nämligen få en överaskning... x)

Så skulle vara jätte glad om ni kunde hjälpa majj xD

Så den som hjälper mig mest får... EN ÖVERASKNING!

Jupp de var allt!


Föresten, jag ger inte presenter tyvärr, så om ni frågar var beredd på ett "Nej"

Aja Herrå Allihopa


//Sara

Av Sara443 - 20 februari 2011 09:44

Har valt nån som är jätte snäll! De är nämligen... xD


Ellen787 

  


Hoppas du blev nöjd xD


  .:Men om ni vill ha lite fakta om henne kommer de här:.


Namn: Ellen787

Level: 10

Egen blogg: www.ellenocamilla.bloggplatsen.se


Grattis, undrar vem som får bli nästa veckas moviestar?

Så det var nog allt hejdå!


//Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards