mspsaraa

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Sara443 - 1 juli 2011 23:05

Mm, blir det sista.

Bara famen för idag:




                


Hihihehe xD

Jaja, hejdå bloggtittar syns imorgon, Hm, 13 nya inlägg IDAG!?

Rekord för mig, har bara gjort 11 förut ;D


Jao jao!










   

Av Sara443 - 1 juli 2011 21:34

Kolla denhär gjorde jag till henne:

 


Med mera kvalite, om du vill se hela bloggen tryck på bilden

Jaja, hoppas du blev nöjd 2anna!

Kommentera också vad ni tyckte om den här, Om ni vill!












   

Av Sara443 - 1 juli 2011 20:28

Han använder inte photoshop till allt, men han har skapat det här grejerna.

Jag tog dem från google, han är ganska känd och har en egen hemsida ;)

Men nu ska jag visa, han är arshitekt.


 Vet nt, det här ser ganska verkligt ut, men han brukar göra sånna här hus:

Han barn Felicia,

hon är 2 år och jätte söt i sina pippitoffsar<3

Han har varit musiker, Eller jag vet inte om han ska fortsätta, men han har skrivit en text till det stort konsert-huset i stockholm ;=)


Han har typ 4/7 photoshop, han tar bara dem han behöver till sitt arbete xD

Men nu går han och utbildar sig till arshitekt iaf!














   

Av Sara443 - 1 juli 2011 19:35




                                    





JAA, TOFFE ÄR I LEVEL 3, Ska baka nu, Min syrra tar komfirmation imorgon!

Ska bli så kul, vi har bakat jätte mkt!

Hehe, nu ska jag baka kladdkaka hejdå!













   

Av Sara443 - 1 juli 2011 18:38

Hon kollade på Svensken och Norsken - Vad är unikt? {Komedi}

Så jag sa "Tack" I chatten så svarade hon att hon skulle komma på alla, och då frågade jag om hon ville komma med på min blogg, och här är vi ;3

Såhär ser hon ut!

                             


                                               Tack så mycket KATEY123!








   

Av Sara443 - 1 juli 2011 18:02

Håller på att kämpa upp Toffe till level 3 innan dagen är slut, sa till Toffe att vi tar en paus, undrar vad han har för sig där ensam i Saras hus...






                      



Alltså Ledig på Lördag, men med mera bäbis språk ;D

Haha, hejdå!












     

Av Sara443 - 1 juli 2011 17:30

Kolla här, jag har vetat att det fanns en annan mspsaraa

Som t.ex http://mspsaraa.blogg.se/

Och när jag läste upp täckte jag det här:


 



2 frågan, Blev du arg på lovan när du fick reda på att hecce hade gjort slut?

Och svar: Nej?! xD

Jag är inte sötasara-00 hörni!

Jag är Sara443, och jag har bara två gubbar både Lady Katy <3

Och Sara443.

Sen har jag inga fler.


Nu måste jag prata med lollololle

Känner henne väl, hon är super snäll!


Kommentera om du vet att någon har sagt att det är jag m.m

- Och en sista gång, INGEN har hackat bloggen, och jag är bara Sara443, och en gubbe till på MSP som heter Lady Katy <3

Men annars har jag ingen annan gubbe!


Mm, är på surt humör!

Måste gå nu.









   

Av Sara443 - 1 juli 2011 16:30

Jao, jag har gjort en header till älskar dig!!!

Han kallar sig för Henke, så jag kallar honom Henke.

Han bad om en header, så innan jag sätter in den, så vill han veta hur den ser ut ;D

 


Snygg? Kommenteraaa ;D












   

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards