mspsaraa

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara443 - 22 maj 2011 19:34

Japp, ni som anmälde er kanske får ett pris?

Om ni hade rätt på alla frågorna ^^


Jaja, kom ni ihåg priserna?


• En present från önskelistan

• En auto + gästinlägg

• En gratis header till de som har blogg


Så dem priserna vinner man, om man vinner ;D

Mamma ska kolla på Mästarnas-Mästare snart...



Och sen: FÖRLÅT FÖR JAG INTE BLOGGAT PÅ ETT TAG!


Anledning 1. Jag har sovit över hos en kompis

Anledning 2. Det har varit problem med bloggplatsen


Det var en diss tycker jag!


Och sen är detta en diss...


 

NOOOOOO!

Men jag ska fråga mamma o jag får nytt?

Kanske jag betalar med egna pengar (8

Eller...



Sen tycker jag vägen till level 11 går jätte snabbt :D

Hehe...


Aja, ska lyssna lite musik, Är lite irriterad på en viss person! =0

Men hejdå!

Har bestämt att jag gör korta inlägg varje dag, ungefär 5 stycken! :D





//Sara





Av Sara443 - 19 maj 2011 21:09

Hehe, Lite sömnig, men detta kommer iaf bli ett inlägg!

Det första vi tar upp är...

NY HEADER, I LIKE IT, Hiss Eller Diss?


Svar: Hiss!


Längtar till sommarlovet, Det värsta är nog getingar!

LÄNGTAR,LÄNGTAR SÅ VÄL!

Jaja sen till något annat nämligen, SURPRISE!

   YAY!

O YEAH, THEHIDESTORY 4 UTE NU, OMG!

Aja, nu ska jag snart ha fest med Lovan ;D


Goodbye, det blir kortinlägg idag!






//Sara

Av Sara443 - 18 maj 2011 18:09

 

Jaja, se gärna min film, Skulle bli jätte glad då!

Hehe, Visst ser jag bra ut?

Vi ska få en ny i vår klass, jag blir så irrirerad, för dem sista 3 gångerna har de bara varit killar!

Långtråkigt, att det inte kan komma nån tjej, Men vi är ändå mer tjejer än killar, Mwihihi ;3


Förlåt om bilden där uppe blev inte så bra, jag var tvungen att täcka över en del svarta sträck 

som det var på bilden med vitt, -.o


Aja, det var azerbaijan som vann eurovision i lördags, Hehe!

Här är deras sång!


Jaoo, Så såg Azerbaijan ut!

Och nu vill jag inte ha nån kommentar "Nej det stavas så"

För det stavas Azerbaijan på engelska!


Jaja, Men ni får ju kommentera om ni tycker det ser fel ut!

Tyvärr var inte Popular bäst, men han kom 3:a i alla fall!


Ja, Nu har jag inget mer och säga för idag!

<3


P.s, Ska jag göra ny header?




//Sara

Av Sara443 - 16 maj 2011 14:15

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES 

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES 

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES ( 3x ) xD


Om ni har sett har det kommit ut en ny Ipod på bloggen!

Där kan ni lyssna på musik, om ni klickar på namnen och så, om ni inte kan det?


Ja, men den bra-"iga" Nyheten är att... JAG HAR NÅT LEVEL 10!

   (*Tryck på bilden så att den ska bli större*)


Tack, till Minna_99 Hon gav sista auton, sen fick jag tyvärr lämna level 9..

MEN JAG FICK GÅ UPP ETT STEG!  


Nu tar det bara lite tid och gå till Level 11

Men det kommer gå i lagom takt, jag är nämligen ingen auto frågare egentligen!


Det är bara så att jag är så uppspelt att jag vill gå upp i level (Bara när jag är nära). Darför gör jag filmer och frågar dem som gärna vill se på min film får göra det!


Men tack här kommer några bilder till bara!


                                    =




             +



Mycket matte tecken där O_o

Knappt att man klarar det, -.o

Ska på träning snart, Som ingår fotbollen, Målvakt, + Träning!

Hehe....



Men nu tycker jag vi pratar om min senaste film!

   Japp, ni ser texten!

Ingen reklam tyvärr

Jaja, jag måste spara lite också som jag kan skriva i nästa inlägg

Men detta var nog det senaste, Tjo <3





//Sara

Av Sara443 - 15 maj 2011 13:57

FOTBOLLS MATCH SNART! <3

Lovan18 och jag har ett eget lag, TEAM KOSSOR ;3

Och här kommer en bild på min söta familj! <3

   Tryck på bilden för att den ska bli större xD


Hehe, Jaja, nu är det snart fotboll time, ville bara säga att jag har en look

        



                                                   


Tryck gärna på love it på senaste looken, rättare sagt den ni ser där uppe :D

Aja det var nog allt hejdå!





//Sara

Av Sara443 - 14 maj 2011 09:41

Heey, ska snart till min urtråkiga båt, föresten SVERIGE KOM TILL FINAL!

Hehe Förlåt Saade, tyckte den bilden var en segerbild! x))



Aja nu byter vi ämne

Dagens outfit är...

   Hehe, xD

Ska ta bilder från båten sen kanske, hur den ser ut, 

Sen får ni lära er av en medeltida båt, aja, ska blogga mycket idag! Om jag hinner...,


Föresten har jag bestämt mig för 2 mål!


1. Bli mer kändare bloggare!

2. Göra en super känd serie! P.s Börjar nog IDAG!


Så det var nog allt innan jag åker

Bye bye bloggfans xD





//Sara 

Av Sara443 - 11 maj 2011 15:00

Jaow, Rubriken säger allt, NY HEADER OH YEAH! 

Vi vänder blad på bloggen lite, Hehe, vi hitta en julmust i källaren....

Jul redan? xD


Jag som hade glömt köpa julklappar... |8

Okej, nu går vi tillbaka till den riktiga världen, Det är onsdag 11 maj 2011!

SNART SOMMARLOV!

Alla säger olika, hur länge det är kvar till sommarlov, en del säger:

- Det är 6 veckor kvar

- Det är 5 veckor kvar

- Det är 9 veckor kvar


Alla orden snurrar runt mitt huvud, vilket är sant?

Men nu ska vi gå till veckans moviestar, de är...

                         


         Linke99



- Grattis, du har vunnit en auto!


Aja det var nog allt för denna gången!




//Sara

Av Sara443 - 8 maj 2011 10:23

Bloggen ska uppgraderas lite, Bloogg-headern, och bakrunden kommer bli mycket roligare, föresten jag var på danstävling igår och min kompis kom 1:a i singeldisco <3


På tävlingen var det ju musik för det mesta... och här är en av låtarna!


Hehe... Jag vet, det är inte den bästa men jag tycker den är lite bra iaf!

Jag ska försöka blogga lite mera, men jag har inte fått så bra betyg i dem sista grejerna i skolan, men, 

jag får blogga på!



Aja det var nog allt hejdå!



//Sara



Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards