mspsaraa

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara443 - 6 maj 2011 20:58

Haaayy, dans-tävling IMORGON!


Hoppas jag vinner, ser på talang just nu, det slutar snart....

Mamma och pappa är vid båten och fixar så då tänkte jag ha en "Egen kväll"

Här är en look som ni måste rösta på nämligen... MIN!!!!!!!!!!! (Haha...)


Hehe, här är den:  



Har varit i skolan sedan varit på stan hela dagen, sedan kom jag hem sen så skulle jag göra läxor och andra grejer :S



Aja men jag måste nog gå nu!





//Sara




Av Sara443 - 5 maj 2011 13:46

Tjena är på skolan och bloggar medansmin kompis franska xD

Hehe... Det är ganska suddig bild på den här datorn.



Detta blir ett kort inlägg, ska äta på donken eller MAX sen <3 (Donken = McDonals)


Aja detta blir ett ganska kort inlägg vet inte varför...

Vill ha Avatar tema xD

Aja, men kan inte ta bild för denna dator är så seg så jag orkar inte!

sedan kolla in www.msplovan.bloggplatsen.se


Eller http://msplovan.bloggplatsen.se/


Om den andra inte funkar....





Aja nu måste jag gå haajjdååå!!



//Sara

Av Sara443 - 3 maj 2011 16:51

Hinner inte blogga så mycket har typ 7 läxor, och fotbollsträning om en halvtimme.

OCH SEN FUNKAR DET TYP INTE LOGGA IN PÅ MSP!

För den står och laddar HEEELA tiden -.-


Åh... Aja MÅSTE SKYNDA MEJJ BARA20 MIN KVAR!






//Sara

Av Sara443 - 2 maj 2011 19:02

Kolla vilken kommentar man fick!



   Åh, DEN SOM SKRIVER DETTA ÄR SUPER SNÄLL!

Längtar till jag får se vem det är, men det kommer nog vara ganska svårt, jag hade 6 stycken kommentarer idag. Och igår hade jag 0!


Man blir så himla bra humör, om jag skulle varit sur på någon skulle det här vara bra, <3


Aja, tack... Vem du nu är??



Aja, här kommer en liten karta över msp!

 

Aja, vi syns!





//Sara 

Av Sara443 - 1 maj 2011 20:53

Heej ville bara säga att tävlingen är tills på torsdag!

 Om ni inte vet vilken tävling ajg pratar om, så är det du vet den där frågesporten, Om du inte vet vad det är kan du kolla i inlägget "Tävling" 

OBS! Ni måste bläddra ner lite också för den kan vara långt ner ^^


Aja, nu byter jag ämne

TILL...

SÖTA HECCE!



- Och kom ihåg fråga ABSOLUT INTE Om jag kan göra slut med honom!

För då blir det svaret... N-e-j = Nej

Aja, men nu går vi vidare till nästa ämne


Nämligen något jag HATAR


Titta noga nu!




Det är inte kul att ni säger såhär: "Jag slutar om inte jag levlar för en _____"

Man blir både ledsen och arg, jag vill inte att dem ska sluta!

Men det är också faktiskt ett sett att gå upp i level på tycker vissa!

- Men detta är erat, men jag bara säger det, så jag vill gärna inte att ni slutar!

För jag kan bli ledsen, men det jag är MEST argast på är att vissa säger att dem ska sluta, utan dem bara gör det för att dem ska gå upp i level! Då tror ju jag att ni ska sluta och då blir man skit ledsen!


Så, Ni får gärna göra det, men om ni håller på för mycket för det då trycker jag på "Stop freindship"  

Och det vill jag inte göra för ni är ju så himla snälla alla er!


Och sen, nu byter jag ämne igen, Precis när jag var färdig med detta inlägg, såg jag att en ambulans hade varit på min gata, kanske var det grannarna som har skadat sig?


Det vet man faktiskt inte, eller så ville det bara ta en genomväg på min gata

Men aja jag måste gå nu, hejdå!





//Sara  




Av Sara443 - 1 maj 2011 12:21

Heej, jag hade skrivit att dem som gav autografer kom med på bloggen!

- Darför jag har bara LITE kvar till level 10!

Så här kommer alla autografer

   


Så tack till:

linus2

h2o

Trilling_Jonna<3

diman123

Vannessa79

Ginzy.00

rebecca89234

Hewils

justin bieber fan

Ellen787

tulipan

jenniee98

manda_99

Lady Katy <3

CasanovaStar




Så bli GÄRNA vän med alla dem <3

Tryck på denna knappen


Aja, är toppen glad idag! <3

Ska kanske blogga lite mera

Såhär ser min fame ut just nu, när alla autografer har kommit!

HELP ME! 9.000 fame kvar!

Aja, men hejdå alla söta blogg läsare xD



//Sara 


Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards