mspsaraa

Alla inlägg under december 2011

Av Sara443 - 18 december 2011 20:50

Haha, det här är mitt 601 inlägg dock 




Otroligt 8)

Ja men måste gå ses!




   

Av Sara443 - 18 december 2011 20:35

Ja, det var visst någon som hade

chattat med mig medans jag varit inne hela dagens fast inte

varit där, mer information hittar du här 

 ;D




Sen efter 50 minuter senare att jag upptäckt och var inne

såg jag att hon skrev åt mig


 

P.s jag brukar säga "Hallå kaj, hallååå börje!" I ett tidigare inlägg finns

det, men jag hittar inte inlägget o.o


Men måste gå ses!




   


  

Av Sara443 - 18 december 2011 20:25

Japp denna

fick man i msp-kalendern idag:


Detta är den som är o-vip:




Och denna är den som är vip:




Jag kallar det ett chokladfönster! 


   

Av Sara443 - 18 december 2011 20:19

Ja jag satte på klockan 11, och då skulle vi kolla på

min matta (ja jag har hållt på med mitt rum hela dagen). 

Så nu klockan 11 på morgonen till 8 på kvällen 8D ;D


Haha såhär var det när jag logga in

helt klart, datorn hade till och med laddat på det så alla gubbar var 

liksom som vanligt, de var inte vita! 

Såhär var det när jag logga in:






Haha, aja måste gå nu ses!






     


Av Sara443 - 17 december 2011 21:46

Idag på morgonen snöade *happy*

Mobbba inte bilderna, tog dem med datorns kamera:






Haha, jag som klippte ut, eftersom jag

var ivägen ;D

Haha jaja måste gå nu ses!




     

Av Sara443 - 17 december 2011 19:56

Japp idag

fick man den här i kalendern, eller rättare sagt 2 saker 

om man är vip:




Dem två, fast jag fick inte stor bild på båda utan bara en

Detta är alltså VIP presentern





Jaja måste gå ses!!





      

Av Sara443 - 17 december 2011 16:23

Ja, jag fick en varning idag när jag 

logga in:





Ja ni som undrat vad jag gjort, så spammade jag

väl på forum igår kväll, jag visste inte att man fick det.

Men aja nu vet jag iaf!



     

Av Sara443 - 16 december 2011 21:29

Hecce bara: gå in på det här: //bit.ly/rNIEhk   

Och vad som gick upp var halebop reklamen bara laddade upp ;D





Och sen kom ett "Hecce face upp"

Ungefär såhär: ;D







Haha, 8D

Jaja måste gå nu ses!





     




Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards