mspsaraa

Alla inlägg under december 2011

o.o

Av Sara443 - 5 december 2011 20:06

Justin100 före pumpalisa o kissy..

Just nu känns det som det ändras plats hela tiden -.e







Aja hejdå! Måste gå!






     





Av Sara443 - 5 december 2011 19:47

Ja en av mina första lookar så

här såg jag ut ^^




De var inte den allra första.. Jag hittar inte den första o,- xD

Ja, men ni ser jag var galen i sånna scarfar..

Här är alla jag hade:





Jag använde dem till varenda plagg nästan ;D

Haha, xD

Jaja måste gå nu, nu blev ni allt förvånade va? ;D








   

Av Sara443 - 4 december 2011 19:55

Hehe hälften snögubbe:





Gaah ^^

Söt jag blev idag utsedd till häften snögubbe, känns bra 8D

Jaja nu måste jag se gustavsson 3 trappor ;D

Jaja hejdå!





     

Av Sara443 - 4 december 2011 19:47

Ja vi har det kul som alla andra normala människor:





Lovan ser man inte men det är hon som säger "Åsnor är gryyyma"

Hon har gjort nån beam up animering o låtsas vara mig :D


Jag menar hah, vem kan spela mig egentligen? *Alla i världen bara* 8D

Haha jaja hejdå!




   

Av Sara443 - 4 december 2011 19:13

Vi har för ett tag sen bakat lussekatter:

Lite bilder:








     










Haha, jaja strax blir det gustavsson 3 trappor

Ska kolla ;D

Jaja hejdå!






   

Av Sara443 - 4 december 2011 16:03

JA LOVAN18 ÄR TILLBAKA, skickade värsta raandom mailet

när jag var så glad! 






Haha ;D

Super duper glad nu hon skicka detta mail:




Svar: Du är visst älskad Lovan, jag älskar dig

här om dagen så märkte jag vilken skillnad det var utan dig på MSP, jag hade inget o göra.

Och jag spela inte msp på nästan hela dagen

(Om man inte räknar på morgonen och sen nu)


ÄLSKAR DAJJ!







     

Av Sara443 - 4 december 2011 10:04

Guud:




Vad är det med er idag..

Gömmer ni något hemligt för mig? (:

*Nyfiken*

Tack iallafall 







     

Av Sara443 - 4 december 2011 09:00

 
Tack, man blir peppad när man hör sånt här blir på lite gladare humör
liksom.
Okej men måste gå
     

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards