mspsaraa

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sara443 - 10 juni 2011 15:05


                                     









 Svar:

 Det kostar 0-40.000

 Men eftersom jag har brorsor som till och med JOBBAR med photoshop

 så fick min brorsa ladda ner det till mig gratis!

 Men om man vill ha det får man fråga sina föreldrar först!


 ___________________________________________________________________


Så det är ganska dyrt, men vissa sorter kan vara billiga.

Och vissa inte, iaf nu måste jag gå!


Hejdå bloggen!





     

Av Sara443 - 10 juni 2011 14:42

Hej, är väldigt glad för jag börjat chatta med ganska många.

Här är några t.ex




Jaja, hejdå!






       

Av Sara443 - 10 juni 2011 14:27

Kolla famen, den har vuxit O.o

 





Haha, mycket fame grejer, jag tävlar med mig själv och ingen annan.

Har börjat nu mera att få lust att göra filmer O.o




     

Av Sara443 - 10 juni 2011 14:07

Släppt en ny film typ i onsdags ;)

Här är den:

 



OMG, se den det kommer lite reklam för den:

Amber there is no time for jokes = Amber det är inte tid för skämt! 

   Wake up = Vakna/Vakna upp.

 

Haha, i filmen så krigade vi och alla var bara kvar och sen så var det min och Hecce’s och min tur...

Haha, jag kan svara att det var JAG som gjorde att han dog.

Så jag vann liksom...

Själviskt O.o

Men det var bara för att det skulle vara komedi!

Aja hejdå!






     

Av Sara443 - 10 juni 2011 13:59

Ska sova över hos Lina443, snart typ vid 5, halv 6 drar jag till henne så jag passar på att blogga lite nu!

Här är en bild av henne:

                                    







Jaja, hejdå!






 
   

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards