mspsaraa

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Sara443 - 16 juni 2011 20:58

Jag gör header till alla de är bara skriva in bloggets namn eller skriva på mail.

Jag är bäst på bloggplatsen

Men jag vet hur man gör på blogg.se också!




                           


Så bara skriv en kommentar kom ihåg jag gör headerar till 3 Juli

Så missa inte det, om man får en header ifrån mig kommer det en bild på headern och namnet på själva bloggen!

Så kom igen och skriv!



















   










Av Sara443 - 16 juni 2011 16:24

                                      
 
              Ja, det ska bli så kul med avslutning!
                 Vet precis vad jag ska ha på mig ;D och sen  
               vilka skor får jag absolut not/inte glömma xD
      Jaja, måste gå nu!
      Hejdå allihopa!
   

Av Sara443 - 16 juni 2011 15:41

Har köpt kläder till det nya tråk temat!



Och jag har köpt kläder och animeringar:

Här kommer animeringarna:

                  







Och såhär ser jag ut framifrån:






Jaoo, blev faktiskt rätt nöjd med den sista bilden har gjort om lite på den

Jaja, hejdå!

















     

Av Sara443 - 16 juni 2011 15:32

Men nu är jag tillbaka!
Nu ska jag bara blogga på ;@

Jaja, ses!
















     

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards