mspsaraa

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara443 - 20 februari 2011 09:44

Har valt nån som är jätte snäll! De är nämligen... xD


Ellen787 

  


Hoppas du blev nöjd xD


  .:Men om ni vill ha lite fakta om henne kommer de här:.


Namn: Ellen787

Level: 10

Egen blogg: www.ellenocamilla.bloggplatsen.se


Grattis, undrar vem som får bli nästa veckas moviestar?

Så det var nog allt hejdå!


//Sara

Av Sara443 - 19 februari 2011 21:51

Hallu igen!

Har släppt en ny film: Valentine´s day, long, long ago! 

Hur många har sett den? 

Svar: 15

Hur mycket sc har du tjänat på den?

Svar: 375

Tack för alla som tittat på den, den kanske är lite sorglig i slutet, och halv galen film... Men jag gillar den ändå xD

Så Iaf Tack,Tack,Tack xD

Det var nog allt för majj xD

See Yaah! xD


//Sara

Av Sara443 - 19 februari 2011 11:56

Hallu everybody! xD

Jag har tagit lite bilder från bröllopet här kommer de:

   Tack, för alla som kom på bröllopet, det var as kul xD

Iaf, Love you <(*.*)> 01 

- (Även kallad Smiley´n eller Hannes) x)

Amen det var nog allt vi ses allihopa xD


//Sara

Av Sara443 - 19 februari 2011 10:33

Nuh har jag och Ellen787 och dj    elvis, har tagit en bild xD

Här kommer bilden Japp, och så blev de på min!

 Det tog jätte lång tid innan jag fick verkligen den perfekta bilden ;P

 Yupp men de var väl det, ses!



//Sara

Av Sara443 - 18 februari 2011 14:23

Här kommer veckans låt xD


Jag tog lyrics då (Sång text) Om ni inte vet vad de är? xO

Men iallafall hejdå!


//Sara

Av Sara443 - 17 februari 2011 17:49

Wow, nytt bling bling tema, kommer snart ta en bild, jag kommer satsa riktigt ordentligt på tävlingen, för att ja har ju en del sc...

Det kommer bli lite action i filmen xD

Fast jag säger till när jag släpper den ;)

YEY, snart FREDAG! :´D

Ledsen att det inte blir inlägg fören sent på kvällen, men har lite och göra på dagarna ;/

Jag är ju riktigt klantig, Jag ville inte vakna på morgonen så jag ramlade ner från sängen och slåg i huvudet, och fick en bula? xD

Veet, det kanske låter HELT galet, men... iaf xO

Jag försöker hitta på sett och göra bloggen bättre...?

Men vet inte vad som fattas? xD

Kanske ni kan tycka och tänka hur jag ska göra?

Aa men jag kanske tar lite bilder snart från "nya bling bling temat"

Vi sees! :3


//Sara




Av Sara443 - 16 februari 2011 17:45

Hecce´s Fest är inställd   

Men det blir ju säkert en annan fest nån gång?

Vänta, Jag ska ha typ en fest på fredag kanske?

Vi får se, Kanske, kanske inte, Jag återkommer C:

Om ni inte känner mig så väl, kan ni väl göra det nu?

Okej, jag börjar!


Namn (På msp) : Sara443

Favorit chattrum: Mitt rum, och VIP café!

Vad jag brukar göra på msp: Se på filmer, chatta!

Hur många syskon jag har IRL: 4 xD

Det mesta jag brukar göra: Sitta vid datorn, rita, kolla på TV, göra läxan! O.o

Och m.m

Det var lite om majj xP xO

Aja vi seees!


//Sara xD

Av Sara443 - 16 februari 2011 17:16

Det är ett nytt msp-party igen, som Hecce och LadyGaga har!

Kom, de ska slå rekordet på mer än 10 moviestars!  

OMÖJLIGT! xD

Men jag ska komma och ta bilder från festen, festen är klockan 6! 

Idag 16 februari, I över, över morgon (På lördag) behöver typ inte jag ha upp-och ner vända bilder längre!

Syrran ska få en ny dator, som inte är mac då (Eftersom jag har en mac)

Mitt VIP tar slut om 10 dagar! 

Måste göra slut på alla starcoins innan mitt VIP tar slut!   

Ni kanske tänker...: Amen varför gör hon inte slut på starcoinsen från första början?

Svar:

Jag är lite snål, har varit det ända sen jag var liten!

OBS: Ger inga presenter!

Men i allafall återkommer efter partyt med bilderna xD

Tjoo!



//Sara

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards