mspsaraa

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara443 - 15 februari 2011 18:38

Tja!

Här kommer lite bilder från Partajjet Hecce hade:

             

Så det var nog sista bilden, Hm... Funderar om jag också ska ha en msp fest nån gång? ;)

Skulle vara kul, eller vad tycker ni, ska jag ha det?

Aja men tack alla för bilderna!

Vi ses i nästa inlägg, och i nästa, och i nästa, och i nästa xD

P.S Om ni vill se fler bilder från partyt är det bara och kolla

www.heccegagamsp.bloggplatsen.se

De har än jätte rolig, och jätte bra blogg, checka gärna den ;D


Men vi ses!


//Sara

Av Sara443 - 15 februari 2011 16:16

Halojj xD

Ville bara meddela att Hecce Kommer ha en fest Klockan halv 6, 15 februari, (Svensk tid glöm inte de!) xD

I hans rum då!

Hehe, hade lite roligt igår med alla hjärtans dag, vi hittade på på ett Bus Karin och jag xD

Om ni undrar vem Karin är, så är hon min klass kompis som jag känner IRL!

Gjorde ni också ett alla hjärtans dag-bus?   

Kommentera gärna då xD

Har ni hört det senaste på moviestarplanet, hehe

Det har kommit ett nytt Party rum   

Amen vi ses i nästa inlägg


Hejdå på er! <3



//Sara 


Av Sara443 - 15 februari 2011 15:20

Hey, hittade ett jätte gulligt och roligt video-klipp på youtube ---->

Haha, fattar inte varför han stoppar in fingret igen med mening? xD

De är ju så söta ^.^


Aja hade gött xP


//Sara 

Av Sara443 - 15 februari 2011 14:58

Skapat en msp blogg, msp står för: moviestarplanet

Om ni inte vet det kanske? xO

Ja men du kanske ser bilden där uppe, ja... På något sett är det fel på min dator jo...

Den är alltid knäpp när man behöver den som mest! xD

Men hoppas du kommer följa min msp/moviestarplanet blogg xD

  


//Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards