mspsaraa

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara443 - 1 juli 2011 17:30

Kolla här, jag har vetat att det fanns en annan mspsaraa

Som t.ex http://mspsaraa.blogg.se/

Och när jag läste upp täckte jag det här:


 



2 frågan, Blev du arg på lovan när du fick reda på att hecce hade gjort slut?

Och svar: Nej?! xD

Jag är inte sötasara-00 hörni!

Jag är Sara443, och jag har bara två gubbar både Lady Katy <3

Och Sara443.

Sen har jag inga fler.


Nu måste jag prata med lollololle

Känner henne väl, hon är super snäll!


Kommentera om du vet att någon har sagt att det är jag m.m

- Och en sista gång, INGEN har hackat bloggen, och jag är bara Sara443, och en gubbe till på MSP som heter Lady Katy <3

Men annars har jag ingen annan gubbe!


Mm, är på surt humör!

Måste gå nu.









   

Av Sara443 - 1 juli 2011 16:30

Jao, jag har gjort en header till älskar dig!!!

Han kallar sig för Henke, så jag kallar honom Henke.

Han bad om en header, så innan jag sätter in den, så vill han veta hur den ser ut ;D

 


Snygg? Kommenteraaa ;D












   

Av Sara443 - 1 juli 2011 14:37








                                      














     

Av Sara443 - 1 juli 2011 14:34

Precis 500/500 men den har inte gått upp i level än!










     

Av Sara443 - 1 juli 2011 14:13

Jao, min lilla pet!


              En zommad bild på honom!
 




                               



                       Och vet ni vad...

       

                  


Här kommer lite information om honom.



Namn: Toffe

Ålder: 0 dagar

Födelsedag: fyller år 1 juli 14.05

Ägare: Sara443 ^^)

Level: 1 (Än så länge)

Färg: Blå







                                   Hejdå!









   

Av Sara443 - 1 juli 2011 12:22

 


Hehe tryck på love it, föresten det blir inget stan

med Lina för hon svarade inte.









   


Av Sara443 - 1 juli 2011 11:19

Ångrar det, men mamsen tvingade mig!

Så nu ska jag göra allt varenda dag för att det ska bli längre  

Vet, det låter ganska bortskämt...

Men skaffa ett liv  

Så om ni ser omröstning så rösta!

   


Jao, ja hejdå!









   

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards