mspsaraa

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara443 - 27 juli 2011 16:58

Jaha, jag har haft party i mitt rum här tog jag några bilder ;D


 

 

Lite bättre kvalité


 

 


  

Den blev riktigt bra kvalité bäst av dem alla ;)



 

Sen på slutet hade vi rekord, 8 STYCKEN ;D

xDDDDDDD



Jaja hejdå!








     

Av Sara443 - 27 juli 2011 16:57

Har haft fullt upp hela dagen...

Jaja hejdå!
















   

Av Sara443 - 26 juli 2011 17:10

Haaj ;)

Gäster kommer snart, vill bara visa dagens outfit:




                    


Åh nej dem kom när jag hållde på med

outfiten, Jaja måste skynda mig när hör röster där nere 8D

P.s Kanske sitter vid datan ändå :0





     

Av Sara443 - 26 juli 2011 09:57

Är på gång med ny header, jaja!

Kommer snart...










   

Av Sara443 - 26 juli 2011 09:30



                    

                                                



Troligtvis har jag kommit hem från Lina ^^)

Men jag ville bara göra detta inlägg för säkerhets skull 8)

Jaja dagens moviestar...

      



                                


Ellen787!

Grattis du har vunnit 1 autograf x))

Jaja bye!







     


 

Av Sara443 - 25 juli 2011 19:06

Hallu ^^)

Jaja hej, loggade in på bloggplatsen och då kollade jag hur många som 

var inloggade...




                            



Ungefär som mitt namn Sara443 ;D




Hehe, det blev liten bild för jag ansträngde mig inte så mycket xD

Jaja vi har badat i poolen och cyklat, sett vampire suck (Stavning?)

Eller som den heter på svenska - vampyrer suger.

Ja, just nu är jag troligtvis sjuk syrran har smittat mig, har en otrolig huvudverk.

Måste gå see yaah!






     

Av Sara443 - 25 juli 2011 09:30



                          

                                              




Kolla anna09113’s nya serie!







Älskar den... 8)

En av dem bästa filmerna jag sett, så jag tycker ni ska ge den en chans och se den den är spännande =)





     


  

Av Sara443 - 25 juli 2011 09:30

    




                        

                                                 




Haallu ^^)

Jag kollade igenom mina looker, och sen på mindes jag av den här...

                             


Jag hade andra ögon då, annan läpp-färg xD

och annan hudfärg, vilken förändring? xD

Nu ser jag ut som en riktig amerikanare... 8)

OCH JAG ÄR STOLT 8D

Jaja hejdå!












   

                                           

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards