mspsaraa

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara443 - 24 juli 2011 18:00




                         

                                            



Haaj, jag är nog i Linas sommar stuga!
Jag ska träffa Faron och Katy, här är tidigare bild på dem! ^^)



Jaja hejdå!






   

Av Sara443 - 24 juli 2011 10:17

Ja, och det kommer komma 2-4 inlägg ungefär när jag är borta.

Jag är borta: halva dan av 24 Juli, och sen är jag borta lite av 25 Juli!    

Så bloggen kommer vara väldigt aktiv!

Ska äta frukost nu, sen ska jag göra tidsinställda inlägg Bye!


                          




Haha vilken konstigt berg på mitt ben, som

mount everest! 8D






     

Av Sara443 - 24 juli 2011 10:12

Ja, hon dog igår nånting med 8 eller 7 tiden!

Det tar lite tid innan jag återställer mig till mitt rätta jag...

Så jag vet...



P.s Fråga inte om auto när jag är ledsen, dåligt tillfälle och jag blir rasande.

Hejdå!








   

Av Sara443 - 23 juli 2011 21:19

Ja, nu ska jag berätta varför jag mår så himla skit!




Klockan kanske var någonting med 5 eller något, jag satt vid MSP, plötsligt ringde våran telefon (Och den funkar inte om vi har internet)

Och internet hade ju kraschat!


Jag gick ner till pappa:

- Pappa, du har kopplat in telefonen så jag inte kan gå in på internet?

- Ja, det är troligen hela kvällen, så mm!
- Men jag kan inte ta mobila internet?

- Jo, visst!




Jag var inne en stund och sånt, sen behövde han datorn, det hade krånglat sig med Gotlands färjan.


Han var arg, jag blev lite ledsen och sårad för han var riktigt arg, jag var hungrig och jag saknade mamma som är kvar på västkusten till min mormor.


Jag frågade min syrra om jag fick ringa henne.

- Visst, mobilen är på mitt rum.



När jag ringde hörde jag som ett sjukhus i bakgrunden, hörde sånna här pip saker!

Såhär var samtalet:


- Hej, personal på sjukhuset. (ungefär något i den stilen)

- Oj, förlåt har nog ringt fel.

Jag hörde att det inte var mammas röst, 5 sekunder efter hörde jag syrran.

Nää, du har inte ringt fel.

Sköterskan: Vill du prata med din mamma?

Jag: Aa

Sköterskan: Hon är lite upptagen just nu..., Men jag kan ringa upp senare, vem ska jag hälsa ifrån.

Jag: Ellen.. Sa jag tyst.

Sköterskan: Aja hej!


BIIP!
Det tog 3 sekunder tills jag förstog att mormor var döende, jag kom ner gråtandes!

Jag minns, sist för några dagar så hade hon blåa ben fullt av blå-märken och sår, hon var super smal!


Jag kom ner till pianot syrran frågade om jag kunde låtar:

Och så spelade hon någon låt på pianot.

- Den kan jag bara lite, har bara hört den ganska lite.

Hon tittade i en notbok, bläddrade fram några låtar.


Sen slog jag i armbågen, och det gjorde verkligen SKIT ont!

- LUGNA NER DEJ DÅ!

- Det är bara en knöl man slår i typ som, vi kan kalla den... BAJS - knölen...

Jag skrattade lite, men jag gick.

Sen gick jag upp.



                Och nu är jag här, mitt i ett hemsk liv med en döende mormor.

     Jag fick hamburgare till slut, jag sa att jag var hemskt hungrig, så...


Mm, kommer troligtvis dö!



Hoppas du har det bra där i himlen, och jag hoppas det finns hopp! ♥

Nu vet jag inte exakt vad jag ska skriva, jag bara vill, hm... svårt att förklara men, mm!

Hejdå...









   

Av Sara443 - 23 juli 2011 18:59

Jag och Lovan hade party, jag tog några bilder!


Sen så kom det här...

    


Sen skulle jag relogga, och då loggade han också ut!
och kolla mailet jag fick!




Sen går han runt och säger att han är Justin Bieber men hans version (Jastin bieber)!

Mm men nu ska vi ha party igen och jag är riktigt arg, men det går nog över.

Slå vad om att det är någon som bara vill ha roligt!

Men det är INTE roligt för oss!







     

Av Sara443 - 23 juli 2011 14:25




                      



     

Av Sara443 - 23 juli 2011 10:12

Hon frågade, och jag har lärt känna henne genom denna bloggen, men i en fråga så fråga hon om look  

Så jag gjorde en:


                                          



Hehe, Hoppas du blev nöjd eller?

Jaja hejdå!













     

Av Sara443 - 22 juli 2011 14:00

                           


                                            
                                       
   



Hej jag vet inte om jag är tillbaka från västkusten, jag kanske sitter i bilen just nu ;)

Ska nog äta på max sen, skräpmat jag vet, men vår familj måste ta något som går fort ;)

                        


Känner ni igen de märket, det tror jag nog xD

Jag har en jätte sjuk syster, som tydligen fått en infektion eller någonting...

Mm, men vi ses ;



   

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards