mspsaraa

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara443 - 9 juni 2011 14:22

Nytt tema nämligen Street tema!








       

Av Sara443 - 8 juni 2011 18:12

Tävling, skicka in en låt till temat som jag själv har valt, Själva temat

är POP! Och kommentera detta inlägg när du ska vara med!


Skriv vad låten heter, eller URL:n för att komma direkt till youtube.

Kom ihåg att låten måste finnas på antingen youtube eller spotify.

Helst så vill jag ha den på youtube!


Motivera = skriv varför du just valt låten!

                       

            Och om du vinner, vinner du 

                   en present 


                                      

                               Från önskelistan





Jag kommer spara kommentarerna, men ni kan vara lugna om det är nån som skriver varför just jag valt den låten på samma sett, OCH samma låt som dig, så blir man diskvalificeras/Eller skickar jag mail att det är någon som har just den låten och motiveringen. Så får den välja något annat! ♥ ♡



Så, jag tror jag inte glömt någonting?

Jo max gränsen för något på önskelistan är 800 sc.

Så jag köper inte något för 1000-3000 sc.


Jaoo, Ses och kommentera













     

Av Sara443 - 7 juni 2011 20:19

Kollar på fotbolls match Sverige mot finland.

Sverige leder 1-0 (Just nu)

Gör ett inlägg hur det slutade sen!


                      





Japp, Hejdå nu måste jag kolla mer på matchen!







     

Av Sara443 - 6 juni 2011 18:10

Hej, Sorry för dålig uppdate idag..!

Har varit med mina kompisar i båten, De gick rätt bra faktiskt, nu har jag faktiskt börjat med pirat filmen, 

Föresten är headern snygg där uppe?

Jag blev faktiskt jätte nöjd...

Okej, mindre prat mera bilder Cx


                                                         Dags för....


                 






                                                




Jaha, Nästan allt för idag, Kommentera någonting av inläggen?
Skulle bli glad (=

Ja, men Haajdå måste sluta blogga på detta inlägget nu!




     


Av Sara443 - 2 juni 2011 08:06

Jag mår inte så bra just där hemma..!

Men fråga inte varför, men jag vill bara att ni ska veta att det är lite jobbigt...!

Och ibland blir jag på dåligt humör bara sådär!




Lite sorgligt, Men nu ska vi prata om annat iaf!

JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA TEMA!




Jao, Kanske inte det bästa någonsin men iaf bra! =)

Här är jag idag:

                                       


Jag vet, vad failed bild eller hur? :D

Men ska till Lina443 nu, klockan 10, så jag måste förbereda, Bye!

FÖRESTEN MÅSTE VISA UPP BILDERNA FRÅN I HELGEN TYP, Näe föresten det var i måndags typ

Jag hade party och där skulle vi ta bilder till bloggen



Det var jag Mummu,Löve Yaah, Jag Sara443, Lovan18 och Green-day!


Alla ville liksom komma på namn, JAG HETTE FAKTISKT HANS-LENNART I mitt rum och dem hette bertil och Bert!


O juste, Green-day spillde alltid blod på min matta MEN DET ÄR BÄTTRE MED JUICE PÅ DEN!      

Jaja, jag måste gå nu Byebye!






Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards