mspsaraa

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara443 - 25 juni 2011 09:40

Klicka här -> http://linkiz.bloggplatsen.se/ För att kolla på headern  

Här är bild på Linke99!

                                          



Byebye måste sticka nu, Kommentera vad ni tyckte om headern ^^












   

Av Sara443 - 23 juni 2011 21:16

Manga stil, bläddrade igenom mina lookar och tog på mig manga looken!



                                 




                           Den har 1 köpt. Och 12 lovers




     



                            



















     

Av Sara443 - 23 juni 2011 20:50



                      























   

Av Sara443 - 23 juni 2011 20:12

Äntligen klar med degen, Ghöhö, Mitt 9:onde inlägg!

Har bakat kladdkakan!

En liten bild som jag kämpade med xD

 




Japp.

Ses i nästa inlägg xD



















   

Av Sara443 - 23 juni 2011 19:07

Den ska vara inne i 20 minuter nu har det snart gått 10 minuter.



                       
















   

Av Sara443 - 23 juni 2011 17:27

Har lagt upp många låtar som favoriter:


1. The Edge Of Glory - Lady Gaga

2. Born this way - Lady Gaga

3. Hair - Lady Gaga

4. Bad Romance - Lady Gaga

5. Poker Face - Lady Gaga

6. Chris Medina - What are Words



Så jao D; 

Juste hållt på med en bild:

                                  








Vad kall bild men ändå ;3

Jaja hejdå!
















   




Av Sara443 - 23 juni 2011 14:48

Hehe den här blev HD kvalite xD 

Jaja.

Står häär o dansar Cx

Vet inte varför är skit konstig idag.

Måste fixa mig snart, Midsommar imorn!

Ska till mina kusiner:

Sara, Nadja, Mona, Eskil, Fler...?

Juste Söta Tilde <3


Juste hörni en sak som jag inte har berättat.

Min kusin Sara det är hon jag fått namnet ifrån :D

Ni som inte vet heter jag:




                



                                                    IRL










Men jag brukar kallas för: Nelle, Tottis xD (Bara för att mina kompisar vill skojja med mig)

Många uppfattar mig som datornörd, En osmart blondin.

Men näe, Jo dator nörd kanske, men alltså ;3

Mina brorsor min Pappa (Alla 3 brorsor är det)

Och jag är inte så osmart, jag har faktiskt en hjärna!

Och sen om man tittar på mig IRL ser man att jag ser ut som en fjortis.

Men min syrra och jag är verkligen inte fjortisar x3

Min syrra (Låtsas) Kunna prata arabiska.  

O jag, vill ni inte veta.

Pinsamt, :D

Okej jag säger jag låtsas också prata TVÅ språk men dem säger jag inte ;3

Och vissa vill veta hur jag ser ut att dem får se en bild.

Men jag säger nog NEJ det blir för mycket information och jag vill inte.

Men det kanske blir om jag ändrar mig?


Mm, men måste nog gå nu och en sak som jag glömde.

Jag gillar inte Veronika Maggio.


Mm men hejdå!















   

Av Sara443 - 23 juni 2011 12:34

Hehe, har ändrat utseende xD

Såhär ser jag ut:


                                     




Bye, först när jag köpte det.

Hallå, vad har jag gjort :D xD


Men sen efter ett tag märkte jag att det ordna sig!

Aja men hejdå!












   

Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards