mspsaraa

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara443 - 14 juni 2011 20:28

Alla 3 vänner igen:

 

   




Så, jag vet att jag blev jätte ful men det var problem med bilden.

Så jag riskerade mig själv att bli ful ;D

Jaja, bråket är över och jag behöver varken bryta upp med någon eller sluta vara bästa vän.

Så vi hade ett kul tema precis efter vi hade blivit kompisar igen.

Jag var fjortis  

Hecce var emo  

Lovan var... KORVGUBBE   

Men säg inget till Lovan18.... xD

Hehe, HEJ LOVAN DU KOLLAR DETTA INLÄGG NU? Va?


...


Aja måste gå innan jag skämmer ut mig!











     


   

Av Sara443 - 14 juni 2011 19:34

Haha, Vi spelade föreldrarna mot alla i mitt fotbolls lag ;)

Första matchen (som jag var med i) 5-5 OAVGJORT!

Andra matchen (som jag var med i) 4-2 Vann mitt lag ;D


Vi var uppdelade i 2 grupper.


Föresten HECCE OCH JAG ÄR IHOP!

OCH LOVAN O JAG ÄR VÄNNER!


DUBBEL JAA!

Nu är vi vänner igen och jag har hittat nyckeln igen till både vänskap och kärlek ;3

Så nu blir det PARTAJJ!

Måste fundera lite på lite inlägg fram över.

Många som ber om headrar, men skriv upp er här i en kommentar!


Jaja hejdå!













   

Av Sara443 - 14 juni 2011 17:02

Besökrekord:


Hehe, Wow...!

Ska till min fotbolls träning ses!







   

Av Sara443 - 14 juni 2011 07:34

Om 5 minuter måste jag gå i ovädret till skolan ;D



Jaja, see Yaah!
















Av Sara443 - 13 juni 2011 21:07

YES, Jag har gjort chokladbollarna nu.

Tyvärr ingen bild för dem måste stå i kylen o.s.v

Ska snart lägga mig men innan det måste jag få över 50 besökare ;D

SÅ KOLLA Nu ;D

Massor, Måndag den 13 idag har jag haft en del tur och en del otur.

Mycket som har hänt idag darför jag bloggar så mycket!

 VS 


Nu vet jag vad som hände mellan Lovan18 och Lovan18

Som gjorde att Hecce gjorde slut ju.

Och jag vet vem jag ska tro nu jag har hört två stycken diskutioner hur det var men sen fick jag 1 vittne ;D

Så jag vet vem jag ska tro men jag berättar det inte

Nu måste jag gå!









   

Av Sara443 - 13 juni 2011 20:11

Heey i skolan blev jag bränd, du vet att man får sånna här 2 ljusa prickar jag fick 12 SÅNNA ;O

Det gjorde verkligen ont, nu väntar jag på att mamma har handlat klart så jag kan baka!

Tror hon snart kommer.

Lovan älskade det förra inlägget det var... EKOLOGISKT ;O

Hon brukar alltid sjunga ICA sången :D

Men då kommer jag där med min väldigt plågsamma "HALLELUJHA" Men det där med Hecce är ett brutet hjärta!

              

Men det läker ;)

Så det blir bra, föresten

Snälla rösta på min film i tävlingen!

 

information:

Är den på Filmer,Looks,Rooms?

Svar: Film


Vilken sida?

Svar: Sida 10 där man röstar


Hur många har sett och hur mycket du tjänat?

Svar: 24 har sett och 510 starcoins har jag tjänat på den.



Så nu ska jag ner och baka chokladbollar/kokosbollar/pälsockerbollar ;D













 



Av Sara443 - 13 juni 2011 19:36

Skulle göra chokladbollar/kokosbollar...

Haha eller pälsockerbollar... :P

Så jag bad morsan om att handla på ICA!


Haha, hon ska typ åka nu hörde henne muttra bara Amen nu ska jag åka!

MERA HAVREGRYN MAMSEN ;D


Så snart kan jag baka mina kokosbollar/chokladbollar/pälsockerbollar ;D

Haha, kommer snart bloggen!












  

Av Sara443 - 13 juni 2011 19:05

Ska ta med mig badkläder!

Sedan cyklop och snorkel (Jag vet att jag stavat rätt)


Så ser inte precis mitt cyklop och snorkel ut men  istället för det där gula är det lime grön eller lime gul ;D

Ska va jätte roligt, men pinsamt ;D

Ska med Lina sen, vi kanske stannar kvar lite efteråt! :D

Fast vi måste hem och göra vårt sällskaps prov..., skit jobbigt men...

Ska ta med mig 

  1. Kladdboken
  2. Badkläder
  3. Cyklop och snorkel

Jaja, längtar vi ska ta med oss fika, NEJ MEN SHIT, O JAG GLÖMDE ;D

Haha, jag hade lovat Lina baka chokladbollar xD

Mwihihi nu måste jag gå och baka!

Bloggen?

Du påminde mig tack så mycket ;D









 





Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards