mspsaraa

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara443 - 13 juni 2011 18:43

Kolla här:

                                       


Jag ser så himla Emo ut när jag gör den animeringen xD

Haha, jaja hejdå!
















 

Av Sara443 - 13 juni 2011 17:48

Lovan18 _Lukas-cool_ Hecce Lina443 och jag.

Lovan och Lukas fortsätter sitt liv, medan Hecce och jag kommer typ ALDRIG prata igen, tydligen är han sur på Lovan och sedan på mig.

Men jag följer min egna lilla stig och lina hänger med.

Jag tar steg för steg

Photo Flipbook Slideshow Maker
Men jag tror nog jag förklarat det vid den punkten, jag menar det kanske inte kommer bli mer inlägg på mspgalningarna det kanske inte blir klant-nytt.


Så ja inte mer av detta inlägg troligen ses snart igen!






      



Av Sara443 - 13 juni 2011 16:54

Elin o jag har bakat för vi ska ha det till skolan på torsdag.

Vi är i kyrkan 9-10 och har skolavslutning!

Här är bild på kladdkakan!

 

Vi ska dela till 14 stycken (Jag räknar med läraren)

Sen är det en som är mjölk allergiker så vi får hitta på något annat till honom!

Så vi är 14 elever i min klass och 1 lärare ;)

Är skit skönt att ha så lite elever!

Måste gå nu, är fortfarande lite ledsen över Hecce men det får jag tänka bort!





















 

Av Sara443 - 13 juni 2011 16:40

Ja.


Då var det slut med Hecce  

Han sa att det var Lovans fel men Lovan kan du berätta vad som egentligen hände!!!!!!!

Nu loggar han bara ut när han ser mig

ALLT JAG GÖR FÅR JAG BARA SKIT FÖR.

Jag vill inte se mig längre, HATAR MIG SJÄLV!!!!

Vad ska jag göra utan dig Hecce, Jag får blogga på och kämpa.

Tack för alla dem som stöttar, Tack: Leatitia,Nina Floderus och 2anna och mycket andra.

Men jag vet inte om det räcker för att få mig på humör

Den sången där uppe är ungefär som jag känner, inte vissa ordsatser men refrängen är sann att jag aldrig vill se mig!

Jag fattar inte vad jag har gjort!

Men nu måste jag sluta blogga.










    

Av Sara443 - 12 juni 2011 21:48

Nej Hecce du får inte sluta, eller göra slut med mig.

Eller du får, Men snälla jag sitter här o gråter hemma, varför?

Varför Hecce?

Snälla, jag fick det här mailet:

   *Tryck på bilden för att den ska bli större*





Jag vill inte lämna dejj.


Snälla det finns hopp Hecce, Du har nyckeln till mitt hjärta det har du alltid haft, men nu är du osäker på om du ska slänga det i sjön eller inte...


Jag har tills på måndag på mig så Hecce om du ser detta mail...

Jag älskar dej.

Jag har varit så himla dum på sista delen, det har gått skvaller hit o dit 

JAG VET INTE VAD JAG SKA TRO!

Så alla konstiga lägg av och skriva rykten om Hecce som inte är sanna.



Så snälla Hecce, en av dina favvo låtar ♥



 

Av Sara443 - 12 juni 2011 21:31

Naaw, Såg en kommentar:

   Blev så glad att hon rösta!

Skulle bli jätte glad om ni röstade på min film i tävlingen.  

Den är på sida 10 i där man röstar :)

Jaja hajjdå!








    

Av Sara443 - 12 juni 2011 19:33

Jaoo, har gjort 2 headrar den har veckan!

Nu idag har jag gjort till Lina:

 

Jao, blev den snygg?

Tryck här: http://msplinis.bloggplatsen.se/

För att komma till Lina443’s blogg.



Och sedan en till zötiz<3

Gjorde jag för en vecka sedan ungefär!

 

Om ni också vill ha är det bara att skriva en kommentar ^^








 

Av Sara443 - 12 juni 2011 16:20

O jag älskar spotify, xD



                        





Synd bara att dem har ändrat så att man kan bara lyssna på en låt 5 gånger sen så spärras/Man kan inte lyssna på låten längre.

Sen får man typ 20 timmar varje vecka. Fast jag lyssnar faktiskt inte 20 timmar varje vecka -.-"

Hejdå måste gå nu









 








Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards