mspsaraa

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara443 - 15 juni 2011 14:23




                                          



                                            Ska köpa skor till avslutningen

                                                       måste gå ses













   

Av Sara443 - 15 juni 2011 14:18

Köpte igår glömde blogga det :P

         







                                         















   

Av Sara443 - 15 juni 2011 14:15

Ska jag göra en ny serie på MSP?

Kommentera vad du tycker det räcker bara med en kommentar!

Så KOMMEENTERAAA ;D








   

Av Sara443 - 15 juni 2011 14:02

                     




Vann inte i pirat tävlingen, brukar inte vinna men jag brukar göra filmer bara för att det är kul   

Men grattis till dem som vann!



Nu ska jag nog sätta fart med mobbning del 19

Har gjort en serie för typ ett halv år sedan har gjort 18 delar :P


Jaja, hejdå!














     

Av Sara443 - 15 juni 2011 13:58

Hade inget annat att göra så jag gjorde den här bilden ;)




Hehe, Jaja.

Ses!













     

Av Sara443 - 14 juni 2011 21:27

Vi gick inte till den där stranden med hela skolan, utan vi gick till ett annat ställe..?

NÄMLIGEN... EN ANNAN STRAND ;D

Som är jätte nära vår skola.

Imorgon ska vi ha gympa.


                         Veckans diss





Läxor, jag hatar dem man måste bara sitta där, medans ni andra spelar MSP.

Fast jag tycker om att göra läxor ibland...

Fast jag hatar NO Biologi SO m.m.  

Så.. Byebye


Några bilder på läxor?

För er som undrar...

Okej men jaja hejdå!






















     

Av Sara443 - 14 juni 2011 21:15

Kolla jag gick in på pirat film, och föresten alla dem som undrar varför filmen ska vara på engelska, och alla dem som INTE tror att filmen behöver vara på engelska titta hit!

  Om du klickar på bilden har jag fyllt i med grön färg det står:

Kom ihåg att filmen måste vara på engelska.


Det är darför alla filmer till tävlingen är på engelska ;D

Jaja, jag längtar så mycket till imorgon.

Men måste gå nu!











   

Av Sara443 - 14 juni 2011 21:07

Dem heter Juliva, och Friday01

Kolla vad dem skrev i kommentaren till min senaste film

 


DEM ÄR SÅ SÖTTAAA<3



Som sagt Tack Friday01 och Juliva, måste gå!










   



Presentation


Tjolahopp detta är Sara443’s blogg här får inget kopieras!
Tjaa, jag beskriver mig själv som lat,listig,datanörd XD
Jag sitter o spelar MSP o bloggar på fritiden.
Fortsätt gärna följa min blogg! ;)

Fråga mig

144 besvarade frågor

Chatta! :D

Omröstning

Tycker du jag ska lägga upp bild/bilder på mig IRL när jag var liten?
 Ja
 Nej
 Skulle inte gjort det om jag var du
 Ja, det vore jätte spännande och se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Ni som undrar över header

Ja, jag gör headers

Vill du veta mer

om header beställningar

så klicka här 

 

Vill du se resultaten?

Klicka då här 

 

//Sara

 

Skriv i gästboken Cx

Musik ni kan lyssna på när ni läser ;D

Och vad var klockan nu igen?

Kom tillbaka till startsida!












Ovido - Quiz & Flashcards